Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > hennepzaad voor grijze roodstaarten?? mogelijk?? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2010-02-28 - 20:35:16 send message to whitebulldog

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Paul,
Bedankt voor je antwoord.
Resumerend heb jij er dus eigenlijk geen mindere resultaten mee gekregen na het stoppen.
Ik denk zelf dat de voordelen inderdaad niet tegen de nadlen zullen opwegen, alleen wil ik proberen te kijken wat een goede trigger zou zijn , om net effe dat kleine zetje te geven voor mijn caiques.


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2010-03-01 - 20:21:13 send message to P.Rooth

Hallo

Wat ik gelezen heb in een van de onderwerpen op dit forum dat gedroogde vijgen ook een goede stimulans kunnen zijn .

Paul


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2010-03-01 - 20:38:12 send message to whitebulldog

die geef ik al van tijd tot tijd.Ik geef dit express niet elke dag, om ook de afwisseling erin te houden, en als ik het er als extra bij blijf geven resulteerd dit in dunnere ontlasting bij mijn caiques.
Uiteraard kan ik niets "dwingen", maar zou het leuk vinden als ook zij het zouden gaan doen.
En als ik wat zou weten wat dus net effe dat kleine zetje geeft, waarom niet toch?


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2010-03-02 - 21:10:01 send message to P.Rooth

Hallo Michel

Gebruik nu enkele jaren stuifmeelkorrels op aanraden van een kweker die daar goede resultaten mee had om afrikaanse papagaaien een
" zetje " te geven .

Misschien dat dit ook bij uw vogels werkt

Paul


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2010-03-02 - 22:11:40 send message to whitebulldog

beste Paul,
wederom bedankt voor je antwoord, en ik heb ze inderdaad zien liggen op de beurs in Zwolle, maar wist niet of het wat zou zijn, maar kan het allicht proberen, en wie weet is het nog gezond ook, en sla ik 2 vliegen in één klap.


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2010-09-16 - 21:46:56 send message to whitebulldog

zoals in mijn nieuw geposte onderwerp ; hennep slecht voor grijze roodstaarten? heb ik dus in het januari nummer van 2005 ( parkieten sociëteit)gisteren gelezen dat het slecht zou zijn voor grijze roodstaarten, reacties welkom.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 234 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede