Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Welke vogels (niet al te duur + winterhard) kunnen bij de zebravinken? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


arnoniem78
Website Member
Posts :10

Website Member
2010-04-15 - 01:21:56 send message to arnoniem78

Ik heb zelf geen spitsstaarten, maar volgens mij kan je die niet bij al te kleine soorten zetten, zeker in een kleine volière. Bij zebravinken zou ik het wel aandurven, maar niet bij de aantallen die je er nu al in hebt zitten. Als je spitsstaarten koopt, kies je er overigens meteen voor om bepaalde soorten niet te nemen, en dat zijn de verwante soorten, zoals de gordelgrasvink. En je kunt er niet meer dan één koppel van houden.


arnoniem78
Website Member
Posts :10

Website Member
2010-04-15 - 01:25:46 send message to arnoniem78

Trouwens, ik vergeet op de prijs te reageren: ikzelf vind 6 euro een redelijke prijs. Maar nogmaals, ik zou zeker zes of meer zebravinken eruit halen als je ervoor kiest om zowel de meeuwen als de spitsstaarten aan te schaffen.


svg123
Website Member
Posts :244

Website Member
2010-04-15 - 13:47:50 send message to svg123

oke, misschien komen er geen japanse meeuwen. de jongen zebravinken en de losse mannen/poppen worden verkocht.


chrislaevers
Website Member
Posts :970

Website Member
2010-04-16 - 10:25:53 send message to chrislaevers

Mijn twee koppels zebravinken in volière hebben elk jaar meer dan 50 jongen samen. 't Is dus voortdurend wegvangen. Mijn volière is groter dan de jouwe. Voor die twee koppels zebravinken voorzie ik twee nestkasten per koppel anders storen ze ze andere broedsels.
Misschien heb je hier iets aan.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 140 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede