Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > grijzen willen geen groenten eten Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : grijzen willen geen groenten eten
lorikwekerij
Website Member
Posts :240

Website Member
2010-07-26 - 22:29:41 send message to lorikwekerij

hallo allemaal ik heb een koppel ex wildvang grijzen (dezen zijn 8 jaar geleden als wildvang geimporteerd)
dit koppel klikt wel perfect ze hebben bij de vorige eigenaar jongen gehad (die heb ik ook gezien)
en nu wil het geval dat dit koppel helemaal geen groenten wil eten ze willen alleen appel en peer eten als ik ze andere groente of fruit soorten voorzet dan word dit niet gegeten
kan ik ze op 1 of andere manier leren eten?
anders lijkt me dat te 1 tonig

mvg willem


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2010-07-27 - 11:35:34 send message to whitebulldog

Hoi, je kan beginnen door het aantrekkelijker te maken voor ze door bijv er eivoer, of iets anders dat ze graag nemen over heen te doen, waarbij het al aantrekkelijker wordt.


jp57
Website Member
Posts :277

Website Member
2010-07-27 - 13:10:19 send message to jp57

Hallo,

Ben reeds enkele jaren met de kweek van grijze roodstaarten bezig. heb 4 koppels waarvan er 1 reeds jongen heeft grootgebracht. Maar natuurbroed lukt niet na 5 a 6 weken krijgen de jongen geen eten meer. hoe kan men dit oplossen.
enkele weken geleden nog een jong dood van 6 weken had het te laat gezien dat de krop leeg is.

Heeft er iemand ervaring met het geven van vlees aan grijze roodstaarten, menbeweert dat dit zeer goed zou zijn. krijgen elke dag zaad, en kiemvoer gemangd met groenten en fuit en eivoer en 2X per week vit. en calcilux.


lorikwekerij
Website Member
Posts :240

Website Member
2010-07-27 - 20:35:11 send message to lorikwekerij

--------------------------------------------------------------------------------
Hoi, je kan beginnen door het aantrekkelijker te maken voor ze door bijv er eivoer, of iets anders dat ze graag nemen over heen te doen, waarbij het al aantrekkelijker wordt.


ik ga dat proberen bij de vorige eigenaar kregen ze alleen maar zaad en appel eivoer kregen ze niet


jp57
Website Member
Posts :277

Website Member
2010-07-27 - 21:01:14 send message to jp57

zeker niet opgeven bij mij heeft het enkele maanden geduurd voor er volop van gegeten wordt.
wat verschillende kleuren inbrengen heeft wel geholpen.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 208 bezoekers op de site, waarvan 11 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede