Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Bonte boeren gooien telkens het nestmateriaal uit het blok Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Bonte boeren gooien telkens het nestmateriaal uit het blok
jaap van de pol
Website Member
Posts :377

Website Member
2010-08-16 - 19:04:51 send message to jaap van de pol

Hallo,

Mijn koppel bonte boeren hebben nu al twee keer al het nestmateriaal uit het blok gegooid. Eerst zaagsel, toen alle wilgentakken na ze kapot gebeten te hebben. Wat zou ik hieraan kunnen doen???

Vriendelijke groet,

Jaap van de Pol


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2010-08-16 - 19:28:13 send message to denegon

Waarom wil je er iets aan doen? als ze lekker niets in hun blok willen dan toch lekker niets.

wat er ook wel eens gebeurd is dat de vogels een veilig nest willen graven. wat je dan kan doen is een blok neer hangen dat dieper is.

echter zoals ik al zei laat ze het blok zo maken zoals ze willen en als dat zonder inhoud is dan lekker zonder inhoud.

groetjes egon


jaap van de pol
Website Member
Posts :377

Website Member
2010-08-16 - 20:13:39 send message to jaap van de pol

Daar heb je gelijk in Egon, alleen ben ik bang voor het wegrollen van de eieren, tenzij ik er een bodem inmaak met een uitgeholde vlakte.

Groeten


oli4
Website Member
Posts :745

Website Member
2010-08-16 - 20:18:18 send message to oli4

een van mijn koppels haalt ook altijd het materiaal er uit. Gelukkig is de papa hier schrijnwerker en heeft hij enkele bodems uit hardhout uitgehold, sinsdien vele jongen in gekweekt, zonder ook maar iets van nestmateriaal


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2010-08-16 - 20:56:54 send message to denegon

bij 2 koppels pruimekoppen moet ook alles eruit maar elk jaar uit 2 koppels gemiddeld 7 jongen en de eieren rollen nooit weg. dit jaar alleen 2 dode jongen gehad omdat ze niet goed onder moeder zaten in de nacht verder altijd goed dus niet zoon zorgen maken en gewoon aankijken. groetjes egon



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 257 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede