Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > oplichters actief Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : oplichters actief
whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2010-09-04 - 19:52:37

KenmerkenGeslacht: Geslacht onbekend Beschrijvinger zijn weer oplichters actief op de site hieronder staat de advertensie bel niet naar het nummer toe je belt naar het buitenland
deze mensen staan al op meerdere site als oplichters aangeven je moet het geld overmaken via een travel gwk oftewel western unio overmaken naar kameroen als je dat doe ben je je geld kwijt

Kenmerken



Geslacht:

Meerdere dieren Beschrijving aras macaws en grijze roodstaarten papegaaien weg te geven wegens omstandigheden met kooien erbij

gezond m,et papieren +cites papieren wij woonde toern in roermond mar zijn nu verhuisd naar antwerpen dus kan worden opgehaald of opgestuurd
er is wel een kleine bijdrag aan een goede doel van ons keus bij te melden 100euros zal het doen
dus even rekening mee houden dat niet helemaal gartis maar wel aantrekkelijk in vergelijking met normale prijzen van zulke vogels
allen dat mijn vrouw is ziek aan kanker zijn wijn noodgedwonden om te stoppen met die vogels want zij niet in staat meer is om voor zich te zorgen
kunt mij wel bellen ernaast is mijn telefoon nummer
dank u
kees


pas alstublieft op


deze advertentie vond ik op marktplaats, en wilde ik graag delen met de andere bezoekers uit de vogelwereld.


marcodeventer
Website Member
Posts :58

Website Member
2010-09-04 - 20:40:15

bedankt dat je even een waarschuwing geeft als ik een vogel wil hebben haal ik hem zelf op ook al moet ik er 300 km voor reizen


arjandaf
Website Member
Posts :980

Website Member
2010-09-05 - 10:18:04

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

lijkt me wel dat de mensen die hier instinken ook de mensen zijn die voor een duppie op de eerste rij willen zitten ( 100 € gift en JAAA kom maar gerust de ara's grijze roodstaarten enz gratis ophalen ) pfff het is bijna zo dom dat het geen oplichting meer mag heten / het enigste waar ik van walg is het kanker verhaal van zijn vrouw .

gr arjan


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2010-09-05 - 10:20:55

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

voor degene die de advertentie zelf willen nalezen op marktplaats: hij is gepost op 3-9-10 door ene Bianca uit Vinkeveen .( rubriek parkieten en papegaaien)

Let op zij is degene die ons waarschuwt, dus niet de vreselijke oplichter die over de rug van zieken geld probeert afhandig te maken.


mariannenl
Website Member
Posts :197

Website Member
2010-09-24 - 12:28:21

Kijk maar even naar het maakt niet uit welke advertientie site en daar staat hij
Herkenbaar aan slecht nederlands, rechtstreeks uit de vertaalmachine
Ze bieden heel goedkoop papegaaien bv de hyacint ara aan en zelf op een andere site aapjes !

Daar dit in nl helemaal niet mag heb ik contact opgenomen met de Stichting AAP , deze zijn op de hoogte van deze aanbiedingen en zeggen dat het een oplichtersbende van ergens uit afrika is
Men doet een aanbetaling voor een vogel en dan .... is het muisstil en hoort men niks meer
Let dus op bij deze advertenties en trap er niet in !

Hoe ze het doen dat er steeds aan andere contactpersoon in nederland is weet ik trouwens niet. steeds andere accounts aanmaken met ook andere computers denk ik anders gaat dat niet

Marianne


arjandaf
Website Member
Posts :980

Website Member
2010-09-24 - 12:43:25

excuseer leesfoutje . blijft erg .


fiepol
Website Member
Posts :62

Website Member
2010-10-05 - 18:21:38

er zijn nog andere oplichters,kwekers die sekspapieren vervalsen,die van een goedkope pop een dure man maken.
spijtig genoeg mag men geen namen publiseren en kan men gerust verder gaan


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2010-10-05 - 18:43:38

Hoop niet dat het arena leden zijn.


Galah46
Website Member
Posts :188

Website Member
2010-10-06 - 09:49:49

Fiepol, komt regelmatig zelfs voor, heb het zelf ook al 2x meegemaakt.Ken ook een paar anderen die het ook al meegemaakt hebben. Gaat lekker makkelijk zo, maar sta je daar, raak er maar es terug vanaf of zoek maar ne keer een geschikte partner ervoor. In bepaalde gevallen is dit geen probleem, maar bij andere een drama.(exoten)
mvg


fiepol
Website Member
Posts :62

Website Member
2010-10-06 - 17:27:20

het is wel een lid van arena,maar wat maakt 1 rotte appel uit,niets toch
ik overweeg de zaak aanhangig te maken bij de rechtbank en publikatierecht te vragen
dan zal het wel stoppen zeker


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2010-10-06 - 17:46:54

Waar je we heel duidelijk bij stil moet staan is dat je, of je publicatierecht krijgt of niet, toch éérst contact opnemen met de webmaster alvorens hier namen te gaan noemen o.i.d.
Anders zal ik, zover ik de instructie heb, het niet toe kunnen laten.
Op voorhand. happy :)

Met vriendelijke groeten,

Parkietenpeter
Moderator VA


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2010-10-06 - 21:47:12

neem aan dat als mensen bijv op dit forum mogen publiceren over bijv Dennis papegaaien, en men krijgt via de rechterlijke macht publicatierecht, dit dan toch ook toegetaan is op het forum , om anderen te behoeden voor de minnerlijke praktijken van oplichters?
Lijkt mij dat hierin met gelijke maat gemeten kan worden toch?


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2010-10-07 - 07:50:52

Sorry, maar dat heb je dan toch niet helemaal bij het rechte eind.
Dennis is een heel ander verhaal en als je dat wilt weten zul je mogen zoeken op dit forum.

Maar zoals gezegd ik heb mijn instructies en voor uitzonderingen zul je contact op moeten nemen met de webmaster.

Ook al heb je een rechterlijk bevel vor publicatie (als zoiets uberhaupt bestaat) is het zeker niet zo dat je het overal maar van de daken mag schreeuwen.
Want VogelArena houdt zich niet bezig met enige rechterlijke kwestie van derden!

ParkietenPeter
Moderator VA


fiepol
Website Member
Posts :62

Website Member
2010-10-07 - 08:42:02

het is niet mijn bedoeling om vogelarena daarvoor te gebruiken ,ik ken wel andere middelen
ik vind dat vogelarena niet moet gebruikt worden om persoonlijke geschillen uit te vechten
er zijn veel interessantere dingen om over te schrijven


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2010-10-07 - 22:49:50

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

quote

Ook al heb je een rechterlijk bevel vor publicatie (als zoiets uberhaupt bestaat) is het zeker niet zo dat je het overal maar van de daken mag schreeuwen.
Want VogelArena houdt zich niet bezig met enige rechterlijke kwestie van derden!



wat ik bedoelde is dat als die Filepol het recht heeft gekregen via de rechtbank om naam en toenaam te mogen noemen ( publicatierecht)zonder dat dit consequenties zal hebben , daar immers aantoonbaar is gemaakt dat dit het belang zwaarder weegt , en bovendien op waarheid berust, dan is er op zich toch niets op tegen anderen te behoeden voor zulke illegale praktijken waarbij andere liefhebbers bewust geschaad worden?
Dat vogelarena dan het bericht niet wil plaatsen, omdat er eventueel e.e.a in strijd zou zijn met enig regelement , dat heeft de gene die het bericht post enkel maar te accepteren, alleen had ik de gedachten als bij bij een Dennis zijn naam wél genoemd mag worden in combinatie met zijn praktijken , waarom zou dat in dit geval dan niet mogen?

het is denk ik heel wat anders als 2 partijen hun persoonlijke geschillen gaan uitvechten op vogelarena.
Maar om anderen te waarchuwen voor terechte oplichterspraktijken lijkt ook het forum mij een goed middel. Dan is het aan de moderator om de inhoud, taalgebruik etc te toetsen, en kan men wijzigingen aanbrengen toch?


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2010-10-08 - 11:30:27

quote
Maar zoals gezegd ik heb mijn instructies en voor uitzonderingen zul je contact op moeten nemen met de webmaster

In de tussentijd heb ik persoonlijk contact gehad met fiepol en e.e.a. is duidelijk.

wink ;) ParkietenPeter
Moderator VA



Pagina : 1 2
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 192 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede