Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Lori van de Blauw bergen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Lori van de Blauw bergen
Pastis
Website Member
Posts :111

Website Member
2004-08-19 - 22:44:22 send message to Pastis

Hallo, probeer via deze weg wat meer info ivm huisvesting en verzorging van deze soort te bekomen en waar ik eventueel een koppel zou kunnen vinden. (liefst Belgie als het kan, sorry nederlandse vrienden, zeeuws vlaanderen is ook nog ok) Mijn vrouw is nl tot over haar oren verliefd op deze soort en zij zou niets liever hebben dat ik haar een koppeltje koop + dito voliere bouw. Maw alle raadgevingen ivm hiermee zijn meer dan welkom.


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2004-08-20 - 08:41:47 send message to dooren

Hoi Pastis, nou kan ik hier wel 20 st. A4 tjes schrijven over voeding, huisvesting, verzorgen e.d. over loris met alle voor- en nadelen, maar als je nu even 25 km. boven eindhoven op de koffie komt via de nieuwe A50 dan denk ik dat je hiermee toch veel ervaring opdoet. Geeft maar een berichtje in de mailbox van vogelarena. Ik heb zelf zo'n 80 stuks loris en kweek hiermee al 18 jaar. Ook het boekje Beswerda, houden en kweken van loris is voor een beginner in loris is een aanrader. Oude nummers van het Lori Journal International zijn ook erg leerzaam. Dit tijdschrift bestaat niet meer, maar de nummers zijn nog wel verkrijgbaar met goede kleurenfoto's.
Groet Gert.


Pastis
Website Member
Posts :111

Website Member
2004-08-24 - 14:29:26 send message to Pastis

Misschien moet ik maar es langskomen als ik mijn beste vriend in Groesbeek (bij Nijmegen) ga opzoeken. happy :)
Groeten en alvast bedankt voor het leuke aanbod.
P.S: zorg jij voor de koffie; dan brengen wij (mijn vrouw mag toch meekomenrazz :p) het gebak mee.
Groeten Stef


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2004-08-24 - 14:55:37 send message to dooren

Tuurlijk Stef, hoe meer zielen hoe meer vreugd. En de koffie is ook geen probleem, geef maar een berichtje in de postvak wanneer je komt.
Groet Gert.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 212 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede