Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > problemen met bonteboer jongen in de winter Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


chiwa
Website Member
Posts :15

Website Member
2010-12-31 - 11:48:58 send message to chiwa

ik heb ze nu ongeveer iets langer dan een half jaar de pop en de man zitten s avonds wel voor de blok maar gaan er niet in bij de kweker waar ik ze gehaald heb zaten ze nog kleiner


africangrey
Website Member
Posts :37

Website Member
2010-12-31 - 12:36:00 send message to africangrey

waarom verkocht de kweker dit koppel? Was het al bewezen of niet? Heb een 2 tal jaar geleden 8koppels gekocht, als zijnde allemaal bewezen, 3 koppels lagen met jongen toen ik ze kocht. u raad het wel al zeker, van die 3 koppels heb ik ook al jongen gehad, van 1 koppel onbevrucht, en van de overige 4 moet ik het 1ste ei nog zien. afwachten en geduld


Jan van Dessel
Website Member
Posts :386

Website Member
2010-12-31 - 13:07:22 send message to Jan van Dessel

Hallo Chiwa,
Ga maar eens lekker PETER'S WEBSITE op je gemakje door lezen, heel leerzaam hoor.
Veel plezier gr Jan.


chiwa
Website Member
Posts :15

Website Member
2010-12-31 - 14:56:28 send message to chiwa

de kweker waar ik ze van heb had ze al apart zitten voor de kweek hij heeft er ongeveer een 20 a 30 tal zitten ik ben er naar toe gegaan op aanraden van andere vogelliefhebbers daar deze persoon te vertrouwen is hij heeft al verschillende keren goud behaalt met zijn bont


chiwa
Website Member
Posts :15

Website Member
2011-01-03 - 22:15:12 send message to chiwa

beste Jan ik vind de website van peter niet ben nu maar begonnen met een L blok te maken hopend op een kweek dit jaar


meyersam
Website Member
Posts :215

Website Member
2011-01-05 - 16:12:32 send message to meyersam

chiwa, het is niet omdat je een koppel hebt, dat ze ook daadwerkelijk gaan kweken, bij sommige koppels kan het jaren duren voor je een ei ziet.


chiwa
Website Member
Posts :15

Website Member
2011-01-05 - 16:37:48 send message to chiwa

ik krijg mijn bonte boeren maar geen fruit en groenten aan het eten ze zijn wel verzot op gedroogde banaan hoe kan ik ze er toe krijgen verse groente en fruit te laten eten


meyersam
Website Member
Posts :215

Website Member
2011-01-06 - 14:51:24 send message to meyersam

misschien eens proberen om fruit, eivoer, groente samen te mengen met het gewone zaad. Wat ze bij mij niet lusten van fruit of groen halen ze ertussen uit en gooien het op de grond, ieder koppel heeft zo zn voorkeur



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 150 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede