Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > wanneer kan ik mijn vogels naar buiten plaatsen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : wanneer kan ik mijn vogels naar buiten plaatsen
wiam
Website Member
Posts :51

Website Member
2011-01-17 - 21:47:40 send message to wiam

Goedendag ik zag de vraag over grasparkieten weer naar buiten plaatsen en ik zag een hoop reacties nu wilde ik vragen wanneer ik mijn pyrrhura's naar buiten kan doen , ik heb een houten grote schuur die ik aan het inrichten ben voor mijn vogels die heb ik ook speciaal neer gezet omdat ik mijn vogels nu in huis heb zitten en mijn hobby een beetje erg uit de hand aan het lopen is en ik er van overtuigt ben dat het voor mijn vogels gezonder is om ze buiten te doen , de schuur ben ik ook aan het isoleren , dak ,vloer,wanden , maar de temp. binnen haal ik natuurlijk nooit buiten zonder verwarming , wanneer is verstandig ??????

alvast bedankt

gr wiam


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2011-01-18 - 08:43:01 send message to ParkietenPeter

quote
Goedendag ik zag de vraag over grasparkieten weer naar buiten plaatsen ...

En wat heb je daarvan geleerd?


wiam
Website Member
Posts :51

Website Member
2011-01-18 - 10:11:16 send message to wiam

hallo

wat je daarvan heb geleerd........... ik weet dat grasparkieten sterke vogels zijn wat kou betreft en een maal buiten , liefst buiten laten zitten met een tocht vrije mogelijkheid , maar ik vraag het natuurlijk niet voor niks ik weet niet ( nog niet) hoe pyrrhura's daar op reageren er is mij we eens vertelt als de nacht temp boven de 10 graden is kan het maar is dat ook zo of kan het ook als het lager is??????????

wiam


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2011-01-18 - 10:25:12 send message to ParkietenPeter

De regel waar je van uit kan gaan is, zoals al vertelt werd, dat als de vogel de najaarsrui buiten heeft gehad, de vogel het buitenverenkleed heeft en hieraan aangepast is.

Echter als de vogel daarna binnen is gezet, woonkamertemperatuur, zoals bij jou het geval is, dan zou ik er toch mee wachten. Hiervoor is het verschil te groot en waarom zou je het dan riskeren?

Hoewel het, zoals ook blijkt, persoonlijk is.


wiam
Website Member
Posts :51

Website Member
2011-01-18 - 19:24:37 send message to wiam

heel hartelijk bedankt voor de uitleg hier kan ik wat mee , ik denk dus dat het op z'n vroegst mei word

gr. wiam



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 241 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede