Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Ruim 250 Neophema`s gestolen bij een liefhebber. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


Neophemagek
Website Member
Posts :204

Website Member
2011-06-02 - 12:42:56 send message to Neophemagek

quote
klinkt niet oneerbiedig wat ik nu ga zeggen hoor, maar als ik wel eens naar Peter R de vries kijk in zijn programma, dan worden dieven klip en klaar aangeleverd op een presenteerblaadje bij de Politie, maar dan heeft men het te "druk"met andere zaken. Eerlijk gezegd denk ik dat jou vogels niet hun prioriteit heeft.
Helaas overigens met een hoofdletter, want het is immers een stukje levenswerk wat kapot gemaakt is.
En als de dieven al gepakt worden, wat gaan ze krijgen hier in het walhalla van de criminelen? juist een reprimande op z'n hoogst den ik. Spijtig.


Deze gedachte had/heb ik ook.
Maar als er dan toch een speciaal team opgezet wordt, wordt er meer mee gedaan dan dat ik verwacht had.
Het wordt natuurlijk onderhand wel een landelijk probleem, als je gaat kijken hoeveel vogel diefstallen er dit jaar al geweest zijn.


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2011-07-17 - 16:23:29 send message to whitebulldog

we zijn nu zo'n 2,5 maand verder sinds de diefstal.
Nu ben ik toch eens benieuwd hoe zoiets gelopen is; wat heb je nog vernomen van de Politie? hoe , en hoe vaak ben je geinformeerd, en heb je het idee dat er echt zoveel werk van gemaakt is als je toegezegd is/ als je gedacht/ gehoopt had?
Vaak zien we het even, en gaan we weer verder met de zaken van alle dag. Toch ben ik nu eens benieuwd of dit soort zaken werkelijk de aandacht van de Politie krijgt.


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2011-07-18 - 22:52:49 send message to eric 008

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

hallo heb van de politie alle medewerking gehad er zij twee ring controles geweest het was negatief heb deze mensen mijn exuus aangeboden voor het ongemak er is nog steeds een speciaal team mee bezig niet specifiek dat van mijn maar van meerdere inbraken er is in gelderland iemand speciaal mee belast als je wist hoeveel er word ingebroken is dat meer dan triest .verder heb ik 1 bourks terug via de dieren ambulans uit tiel verder nog wezen kijken bij iemand een paar dorpen verder daar zat een splendid schitterende vogel maar niet van mijn die zoude contact op nemen met de nbvv heb daar verder niets meer van gehoord de eieren die overgelegd zijn bij andere kwekers zijn er nog gelukkig van uit gekomen en vogel die ik uit zijn lijden wou verlossen is door die kweker met veel liefde er weer boven op gekomen een dikke pluim dus voor deze kweker moet nog een keer gaan kijken met een bloemetje natuurlijk heeft die wel verdiend.verder is de rust weder gekeerd en de stress is er weer uit heb zelfs weer jongen op stok het terug kweken kan ik wel vergeten de aankomende jaren ben nu te smal in lijnen en zal ook nieuwe wildkleurlijnen er bij op gaan zetten om toch zo gezond mogelijk te kunnen blijven kweken m.v.g eric


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-07-18 - 23:21:09 send message to Karel

Goed van je dat je de draad weer hebt opgepakt. Velen zouden er het bijltje bij hebben neergegooid. Nogmaals complimenten en veel succes gewenst!


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2011-07-18 - 23:42:18 send message to Ton Koek

Prettig deze update. Ook goed om te lezen dat de politie er serieus mee omgaat.

Succes met de vogels weer!
Groeten, Ton.


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2011-07-20 - 18:57:35 send message to whitebulldog

heel veel sterkte met het oppakken van de draad, en probeer ze een slag voor te blijven dat gajeswink ;)


theelepeltje
Website Member
Posts :621

Website Member
2011-07-20 - 23:16:40 send message to theelepeltje

Het gebruik van enige interpunctie zou geen overbodige luxe zijn. (Ik weet het, bashen op spelling wordt hier niet zo gewaardeerd), echter maakt dit het gewoon niet lekker leesbaar. Just my 2 cents..

Verder on-topic: Blijft een trieste zaak dit, ben benieuwd waar de vogels zijn gebleven (export?). Veel succes met de wederopbouw van je collectie!



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 149 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede