Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Wat ga je volgend jaar anders doen??? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Wat ga je volgend jaar anders doen???
Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2004-09-13 - 18:11:21 send message to Niltava

Wat ga je volgend jaar anders doen, welke (andere "droom"vogels ga je houden, verander je de voeding, andere kooien inrichtng van kooien etc

Niltava


Asura
Website Member
Posts :282

Website Member
2004-09-13 - 18:22:22 send message to Asura

Ik ga volgend jaar voor het eerst in broedkooien kweken. Nu heb ik m'n grasparkietjes gewoon zelf de koppeltjes laten vormen. happy :)


W.Tijmersma
Website Member
Posts :7

Website Member
2004-09-13 - 18:56:52 send message to W.Tijmersma

Hallo,

Ik ga volgend jaar in kolonie kweken
in de buitenvoliere. Nu kweek ik alleen
in broedkooien.


spitsstaart amadine
Website Member
Posts :88

Website Member
2004-09-13 - 20:06:55 send message to spitsstaart amadine

ik ga volgendjaar met de diamandvink proberen te kweken ik hoop dat het zal lukken

groeten dirk


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2004-09-13 - 22:00:58 send message to Karel

Ik ga de volieres nog dichter beplanten, vooral aan de voorkant. Ik zie m'n vogels dan minder goed, maar denk dat ze zich lekkerder zullen voelen.

Ik heb geen nieuwe aankopen meer in de planning. Alleen moet ik nog een paar vogeltjes kopen om stellen compleet te maken.
Verder gaan we proberen de huidige vogels optimaal te houden en hopelijk (bijna) allemaal volgend jaar te kweken.


dijkkamp
Website Member
Posts :314

Website Member
2004-09-13 - 22:18:21 send message to dijkkamp

in ieder geval nog minder mijn mening cq ervaring op dit forum mede delen


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-09-13 - 22:43:31 send message to Hawkeye_NL

Jammer van die opmerking! juist het uiten van meningen op het forum zijn de leerprocessen van velen. ook al zijn lang niet alle lezers het met je mening eens, dan nog leren we ervan!

erwin


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2004-09-13 - 23:19:47 send message to ParkietenPeter

Ik ben begonnen met inkrimpen. Moet helas vanwege mijn rugproblematiek.

Maaaaaar,

Ik heb nu wel een mooie voliere ingericht met goed geisoleerd nachthok met neophema's.
Turquoisine-, bourke- en elegantparkieten. Als eerste wil ik ze gewoon in de vlucht laten broeden. Totaal 9 m2. Ik heb wel nog een paar broedkooien waar toch enkele koppeltjes in gaan.

Verder ben ik van plan om hiervan en van mijn Barraband parkieten enorm te gaan genieten.

Ik wil mij wél meer op forums laten zien. Ik weet of jullie hier iets aan hebben maar ja, je kunt niet alles hebben. laugh :D

Succes dit komend jaar.
Peterwink ;)


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2004-09-14 - 11:17:47 send message to Karel

quote
Ik wil mij wél meer op forums laten zien. Ik weet of jullie hier iets aan hebben maar ja, je kunt niet alles hebben.
Een goed voornemen Peter! Je bijdragen worden (in ieder geval door mij) altijd met belangstelling gelezen.happy :)


Daniel
Website Member
Posts :3286

Website Member
2004-09-14 - 13:23:07 send message to Daniel

He iedereen, dit jaar was een overgangsjaar door een verhuizing en het schrijven van mijn afstudeer scriptie.
Daarom geen nieuwe vogels voor mij (alleen een stanlyman ruilen voor een pop, had twee jonge vogels gekocht en dat bleken beiden mannen te zijn) en hopen op een goede kweek.


Gert Jan
Website Member
Posts :191

Website Member
2004-09-14 - 17:51:55 send message to Gert Jan

Ik ben ondertussen redelijk ver gevorderd met m'n plannen voor een groooote vlucht (waarschijnlijk 10 x 6 x 3m1) met daarin blauwgele ara's en rose kakatoe's.
Vorig jaar zou dit thuis gehoord hebben in het topic "jaloers, maar ooit?" Nu is bijna zover dat ik met de bouw ga beginnen. En dan maar eens rustig op zoek naar mooie koppels!


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-09-14 - 19:16:09 send message to Hawkeye_NL

Misschien dat ik er een volière bij ga bouwen achter in de tuin voor de amazones? weet het nog niet zeker.

Verder laat ik alles zoals het is.

Erwin



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 249 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede