Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > pas op met forums... Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2011-05-26 - 09:08:16 send message to ParkietenPeter

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Of het nu gaat om oude vetes, wat absoluut niet op VogelArena uitgevochten wordt, of dat het gaat om jaloezie.

Marc1 maakt een stelling met onderstaande:
quote
heb je een nieuwe mutatie, ga daar zorgvuldig mee om, en gooi niet alles klakkeloos het internet op...


Of het nu om een bekende gaat of een wildvreemde, zolang er hier geen namen genoemd worden is deze discussie toegelaten omdat hij waarschuwt in redelijk algemen zin voor de info die je op internet zet.

Het verhaal van Marc1 is specifiek en op andere fora is de discussie blijkbaar al aardig opgelopen, maar of het nu iemand is die zich als keurmeester voordoet of als de koningin, het internet is en blijft een medium voor oplichter of zij die kwaad in zin hebben.

Ik ga niet bepalen of de 'keurmeester' in kwestie kwaad bedoelde, dat betwijfel ik zelfs, maar als je door iemand anders de vreugde in je hobby laat ontnemen, geloof ik zeker dat er meer is. Maar dat komen we hier op vogelarena waarschijnlijk niet te weten.

noot voor Marc1: Zou de suggestie van deze persoon niet positief gebruikt kunnen worden? Kun je het als opbouwende kritiek gaan zien? Het zal je vogels wellicht ten goede komen.

ParkietenPeter
Moderator VA

edit: enkele typefouten hersteld.


marc1
Website Member
Posts :413

Website Member
2011-05-26 - 12:03:13 send message to marc1

Tuurlijk heb ik in eertse instantie opmerkingen serieus genomen,we hebben hele kweeklijnen opgezet om aan te tonen dat het een nieuwe kleur betrof.
ik ben een positief ingesteld mens.

laat nu mijn voorbeeld even los, en neem het als leidraad.

het gaat om de stelling : wees niet te snel met het plaatsen van info op forums....



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 172 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede