Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > grote mond ? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : grote mond ?
eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2011-07-19 - 08:52:04

wat vind men van een fokker die kwekers die geen 50 euro voor een vogel willen of kunnen betalen sukkels omdat ze die duren ,,mutant,,niet kunnen of willen aanschaven voor onnozele prijzen buiten het feit dat niet is bewezen dat het om een mutant gaat?


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-07-19 - 09:56:36

Ik neem aan dat iemand je een sukkel heeft genoemd? Nu is dit niet de plaats om persoonlijk ongenoegen over een ander te uiten, maar de reden is op zich interessant genoeg om dit topic vooralsnog niet te sluiten.

In de mutatiekweek en -handel kan heel veel worden verdiend. In veel gevallen gaat het dan om kwekers die, of je het er mee eens bent of niet, een gok hebben gewaagd door te investeren in een "mogelijke" nieuwe, gewilde mutatie.

Als iemand je een sukkel noemt omdat je die gok niet waagt, kun je dat als beledigend opvatten, maar als je over een aantal jaren iemand die wél heeft gegokt in een nieuwe BMW ziet rondrijden, krab je je misschien nog eens achter de oren.wink ;)

Wat is wijsheid in dit geval? Niemand kan je adviseren of in je beurs kijken. Je zult zelf moeten beslissen.
Mocht je fout beslissen, dan ben je natuurlijk nog geen sukkel, maar mogelijk wel hevig teleurgesteld.happy :)


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2011-07-19 - 09:58:49

Hans en wat als het je gewoon niet interesseert en je een mogelijke nieuwe mutant gewoon weggeeft en de nieuwe eigenaar veel succes wenst happy :).


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-07-19 - 10:02:16

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

laugh :D

Dan zal blijken wat voor vent je bent, Daniel! razz :pwink ;)

PS Zodra je een nieuwe mutant weg te geven hebt?....je hebt mijn telefoonnummer?laugh :D


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2011-07-19 - 20:00:19

Een sukkel is diegene die een ander voor sukkel uitmaakt of het nu om een vogel van een tientje gaat of 1000 euro .
Wat de een interesseert en mooi vind een ander niet mooi en kijkt er niet naar om .
Zoveel mensen zoveel smaken en om in een BMW te moeten rijden , nooouuuuu nee liever niet .
En dat laatste meen ik ook

Paul


arjandaf
Website Member
Posts :980

Website Member
2011-07-19 - 20:13:35

je bent zelf als enigste verantwoordelijk voor je eigen knip . en je weet meteen welke kwekers je links zou kunnen laten liggen . bepaal je eigen beleving van de hobby


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2011-07-19 - 20:22:43

Geen probleem Hans, maar ik dacht dat je gestopt was met die misvormde bekken razz :p


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-07-19 - 20:39:55

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ach Daniel, in het leven moet je nu eenmaal principes overboord durven zetten om andere idealen te kunnen verwezelijken.wink ;)

Maar on topic: Arjandaf verwoordt het prima!


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2011-07-19 - 20:44:15

Ik ben en blijf dan ook naief Hans. Ik zal dan ook nooit in die nieuwe BMW rijden.


paintim
Website Member
Posts :1049

Website Member
2011-07-19 - 20:58:59

wat vind men van een fokker die kwekers die geen 50 euro voor een vogel willen of kunnen betalen sukkels omdat ze die duren ,,mutant,,niet kunnen of willen aanschaven voor onnozele prijzen buiten het feit dat niet is bewezen dat het om een mutant gaat?

Je zal zelf toch eerst goed op de hoogte moeten
zijn van de verschijningsvorm van de betreffende
vogel,Eric.
Aan hand van verdere gegevens,ringnummers,kweekboek zal je zelf moeten bepalen of het om een mutant gaat.
Ja om je voor sukkel te laten uitmaken is weer
even andere koek.
Dus de hand toch maar even op de knip zou ik zeggen.
Vr.groeten
ANTONI



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 189 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede