Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > wie moet
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2011-07-20 - 08:13:49

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

in mijn ogen kan een split vogel al een mutant zijn alleen het herkennen er van is een kunst die voor weinige is weg gelegd of toch geluk !!!

dan terug komend op wie wat moet bewijzen ,vind ik persoonlijk met de middelen die tegen woordig voorhanden zijn een zaak is voor de kweker die wil ook zijn zak er mee vullen dus kan zoon onderzoek er af doe je dat niet zul je ook te maken krijgen met het zal wel een bastaard zijn .

wil je dit niet dan gewoon dna onderzoek van ouders en de mutant dan heb je ook bewijs om critisie de mond te snoeren


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2011-07-20 - 14:26:01

Klopt natuurlijk gedeeltelijk, Eric.
Als het gaat om een nestje is het natuurlijk de vraag wat er bij de volgende uitkomt en hoed de jongen de mutatie doorgeven.

Maar zeker met huidige DNA mogelijkheden zou het wel makkelijk moeten kunnen.

Peter


Scheer
Website Member
Posts :69

Website Member
2011-07-20 - 14:32:06

Beste Eric waarom moet je het bewijzen als je een nieuwe mutant hebt gekweekt dat snap ik niet helemaal.
Nieuwe mutanten onstaan spontaan dat geluk kunnen
we allemaal hebben en met veel moeite en tegenslag kun je er een stam van opbouwen.
Dan ga je de eerste mutanten verkopen daar hangd een prijs kaartje aan dat weet iedereen.
Dan is het aan de nieuwe koper of hij het geld waard vindt, vindt hij het nog teduur wacht hij een paar jaar helemaal geen schande.
Voor elke beurs en vogel dus ik zou zeggen laat
de koper zelf uitmaken of het een nieuwe mutant
is en of hij het waard vindt.


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2011-07-20 - 18:11:02

beste robin op het moment dat word gezegt dat het een bastaart is moet de genen die dat zeg het bewijzen dat is de omgekeerde wereld wat je zeg dat iemand kan wachten dat hij het ook kan betalen helemaal geen moeite mee wel als juist die mensen voor sukkels versleten worden want voor een hele boel mensen is en kan 50 euro veel geld zij en bij nieuwe mutanten praten we al gauw over veel meer en aangezien deze mutanten wel vaak op de zelfde plek worden geboren is dat vreemd een lotterij win je maar ene keer en dat is ook niet erg maar zet er dan een F voor dan weet men wat ze echt kopen kan hier ticht voorbeelden op gaan sommen maar dan heb ik hier ook een ban want de waarheid is voor een enkeling niet leuk dus laat ik dat achter wegen .en begrijp mijn goed zie dit niet als jaloezie want als het moet kan ik er wel 20 kopen maar zelf kweken lijk mijn dan goedkoper m.v.g eric


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-07-20 - 18:38:50

Het is duidelijk wat je bedoelt, Eric, maar een oplossing zul je hier niet vinden. Wat er over te zeggen is, is inmiddels gezegd.

Het kopen van (trans)mutaties, splitten enz. blijft een kwestie van vertrouwen. Als je het niet vertrouwd, kun je daar over gaan bakkeleien, maar daar krijg je alleen maar een zinloze ruzie van.

Als je iemand niet gelooft of vertrouwt: wees verstandig, koop er niet en ga lachend een deurtje verder. Dat is beter voor je portemonnee, je hart en je nachtrust.

Wie het laatst lacht is nooit een sukkel



Pagina : 1 2
<<< vorige

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 173 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede