Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > dit vind ik erg Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : dit vind ik erg
vlkprkt
Website Member
Posts :18

Website Member
2011-08-06 - 15:21:51 send message to vlkprkt

hallo,
ik ben mischien nog maar 17,
maar heb wel al enigte forums bekeken afgelopen jaren. En wat me echt stoort is al die jaloezie, en die personen met een 'air' over zichzelf. Nu moet ik wel zeggen, dat dit een van de enige forum's is waar ik echt niet kan over klagen wink ;).

Maar waar ik eigenlijk naar toe wil,
In mijn ogen zouden (sommige, ik zeg natuurlijk niet allemaal) liefhebbers toch minder nonchalant tegen elkaar moeten zijn. Je hebt immers allemaal dezelfde hobby. Ook zie ik op bepaalde forums dat moderators zichzelf als de 'kenner', en alles beter willen weten, wat zij zeggen is volgens hen altijd juist, en er is geen twijfel over.

maar zoals ik zeg,
over vogelarena kan ik echt niet klagen.
Ik leer echt veel door te lezen op het forum,
en ik vind de voliëre's van de meesten prachtig en ik haal er inspiratie uit voor mijn eigen kooien en voliëre's.

zo, dat moest er toch even uit.

groeten Tom


Dukovink1
Website Member
Posts :125

Website Member
2011-08-06 - 16:02:53 send message to Dukovink1

ik ben het helemaal met je eens.
en ik vind het ook erg mooi om de volieres van andere te zien.wink ;)


maewim
Website Member
Posts :159

Website Member
2011-08-06 - 18:23:01 send message to maewim

ik ben het 100% eens met jongen van 17
velen effen een lesje aan nemen


edou
Website Member
Posts :159

Website Member
2011-08-06 - 19:06:10 send message to edou

@tom,

als je wat leren wil moet je iemand bezoeken die al 30 jaar kweekt en alles in de praktijk heeft beleefd, en niet iemand die na 2 jaar alle theorie kenthappy :)


vlkprkt
Website Member
Posts :18

Website Member
2011-08-06 - 20:33:16 send message to vlkprkt

ja edou,
dit heb ik ondertussen al ondervonden wink ;)
nu heb ik overlaatst een kweker leren kennen (aangetrouwde familie) die ook al zo'n 25 jaar kweekt en een fantastische collectie van australische parkieten,amazone papegaaien en kaketoe's heeft. Ik heb er al veel tips van bepaalde soorten van gekregen.
Ik vind het voliere gedeelte van de site wel fantastisch, alleen het forum is minder.


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2011-08-06 - 21:45:20 send message to Rik

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Er zijn gelukkig wel ergere dingen. happy :)

Het is fijn om op een normale toon en een beetje respectvol te discussieren. Je moet op een forum alleen niets persoonlijk opvatten. Een beetje botsen en uitdagen mag van mij wel. Dat maakt een forum juist leuk.

De ene keer ben je het volledig met elkaar oneens en in ander topic kun je elkaar voor 100% vinden. Zie het een beetje als 'sport'.


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2011-08-07 - 00:19:55 send message to Rik

quote
als je wat leren wil moet je iemand bezoeken die al 30 jaar kweekt


Hoe lang iemand al kweekt zegt helemaal niets. Voor hetzelfde geld loop je een stronteigenwijs persoon tegen het lijf die niets van een ander aanneemt.


paintim
Website Member
Posts :1049

Website Member
2011-08-07 - 17:03:06 send message to paintim

Edou bedoelt het goed.Je krijgt natuurlijk niet altijd het antwoord,dat je graag
zou willen hebben.
Vr.groeten,
ANTONI


edou
Website Member
Posts :159

Website Member
2011-08-07 - 18:04:48 send message to edou

@rik,

als je bij iemand op bezoek gaat, heb je snel genoeg in de gaten of iemand verstand er van heeft, als je via een forum discuseert is dat nog maar de vraag, ik ken mensen die hele verhalen posten maar ondertussen de info via de gsm binnen krijgen!!!


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2011-08-07 - 21:53:37 send message to Rik

Klopt. Er zijn inderdaad mensen die meer tijd en liefde aan hun website besteden dan aan hun vogels. Forums en internet kunnen een vertekenend beeld geven.


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2011-08-08 - 02:08:23 send message to eric 008

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

die mensen ken ik ook edou ,dat de vogelwereld ziek is dat weten we allemaal. of moet ik zeggen er zijn een hoop ziekegeesten in onze hobby.dat neemt niet weg dat je wat van elkaar kunt leren van iedereen iedereen heeft wel iets waar die in uitblink en als je daar je voordeel mee kunt doen heeft het forum wat je de mogelijkheid bied om te kunnen cominiceren zijn nut bewezen .er zijn ook forums waar dat niet kan die zijn dus niet interesanten en al helemaal niet meer geloofwaardig . m.v.g eric gennissen


paintim
Website Member
Posts :1049

Website Member
2011-08-08 - 16:05:27 send message to paintim

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

user wiped their message



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 151 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede