Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > geslachtsbepaling door een steentje ??? (pendelen?) Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4
volgende >>>


Auteur Onderwerp : geslachtsbepaling door een steentje ??? (pendelen?)
hovenier
Website Member
Posts :96

Website Member
2011-08-21 - 18:37:23 send message to hovenier

gisteren had ik een jonge princess verkocht, de koper wilde een man hebben, nu had hij een steentje aan een touwtje hangen en als hij dat boven de vogel hield ging het steentje heen en weer, volgens de koper gebeurd dit bij mannen, en bij vrouwen draait de steen rondjes.
zijn er hier op het forum meer die daar ervaring mee hebben? voor mij is dit iets wat ik nog niet kende


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2011-08-21 - 18:48:28 send message to johanblok

Er zijn eerder topics over geweest, b.v. http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=3226&recordnum=0 zoek maar eens op 'pendelen'.

Kort en krachtig geformuleerd: ik beschouw het als bijgelovige onzin.


oli4
Website Member
Posts :745

Website Member
2011-08-21 - 18:50:36 send message to oli4

Voor mij is dit niet nieuw laugh :D

Dat heet inderdaad pendelen, en ik heb een opa die zich daar me bezig houd, en dat nog geloofd ook razz :p.

Bij mijn opa gaat dat dan anders, draait de pendel naar links is het een pop en naar rechts een man (of omgekeerd?). Soms klopt dat en soms ook niet, maar ik geloof er niet in. Je ziet duidelijk zijn hand bewegen laugh :D. Vroeger deed hij dat bij kuikentjes van mijn sierkippen. Het ene jaar haalde hij er inderdaad bijna alle hanen vantussen met dat ding, en het andere jaar klopte het helemaal niet!

Als ik van jouw was zou ik er niet in geloven en het bij de klassieke geslachtsbepalingmethodes houden wink ;)


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2011-08-21 - 18:56:31 send message to denegon

als die beste man dit geloofd gewoon lekker laten doen echter wel even met heb overleggen dat hij niet terug hoeft te komen als het onverhoopt toch nit goed is. Voor uit uitsparen van 15 euro zou ik er niet op vertrouwen. groetjes egon


liz
Website Member
Posts :86

Website Member
2011-08-28 - 10:04:37 send message to liz

zozo

ik heb hier ook goeie ervaring mee.

met een vis lijntje en een loodje.
dit heeft mij nog nooit in de steek gelaten en nog nooit verkeerd gehad.

man gaat heen en weer
pop draait het lijntje rond.

ik geloof hier in wie dat niet doet lekker laten sexen voor 15 euro.
ieder zijn eigen ding.



Daniel
Website Member
Posts :3286

Website Member
2011-08-28 - 10:55:41 send message to Daniel

Inderdaad ieder zijn ding. Mensen die vertrouwen op pendelen geen probleem, maar inderdaad wel afspreken dat indien het geslacht niet klopt ze niet hoeven terug te komen. Ik vertrouw op sexen.


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2011-12-20 - 19:54:46 send message to eric 008

interesant die pendel ook zeer makelijk te controleren men nemen enkele mannen en poppen en gaat kijken /testen hoe vaak het pendeltje het goed heeftwink ;)


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2011-12-20 - 20:16:06 send message to denegon

gewoon doen zeg ik dat pendelen als je geen 15 euro sex kosten wilt uitgeven.
groetjes egon


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2011-12-20 - 20:18:13 send message to Rik

Je kunt ook gokken in plaats van pendelen als je geen 15 euro wilt uitgeven. Dat scheelt je ook weer de aanschafkosten van een pendel.


Blauwe bergen
Website Member
Posts :240

Website Member
2011-12-20 - 21:15:21 send message to Blauwe bergen

EEn collegakweker dit dit ook, Hij zat er toch heel wat keren ernaast !!!


blauwe melba
Website Member
Posts :27

Website Member
2011-12-20 - 22:04:07 send message to blauwe melba

Hallo allemaal
heb eens iets meegemaakt met pendelen .
Een Nederlander die een ervaren persoon was ivm vogels kwam bij mij thuis oom een koppel lijsters te kopen .
Als ik de sexpapieren wilde over handigen zei hij dat dit niet hoefde ,hij zou pendelen ik geloofde er niets van .
Zo gezegd zo gedaan bij een man naald op en neer bij pop naald ronddraaien .
Ik wilde zijn hand vast houden maar zei me toen probeerd het zelf en inderdaad het werkte bij de man op en neer bij pop cirkels .
Ik was stom verbaast heb een 40tal jaren al vogels om dit nu opeens te moeten ervaren .
Heb dan zelf een pendel gemaakt en een groot deel van mijn vogels waar ik het geslacht van wist gependeld en alles klopte ,zelf met mijn hond ;
ik was gelijk een tovenaar ,maar wat was het ?
Het geef te maken met je onderbewustzijn als je focust op het is een pop begin de naald te draaien ,wanneer je je gedachten veranderd en bij de zelfde vogel denk tis een man dan slingerd die op en neer .
Meer is er niet aan ,zou zeggen probeer het zelf
een naald om te naaien en een draad ;
mvg


xela
Website Member
Posts :79

Website Member
2011-12-21 - 20:55:36 send message to xela

marc uw verhaal klopt
Wat je zelf in uw gedachte neemt van het is een pop dan draait de pendel rond.
Als je dan in uw gedachte neemt het is een man dan gaat hij heen en weer.
Ik heb dit vroeger ook geprobeerd.
Het is zeer simpel uw idee dat in uw hersens zit geeft signaal door aan uw hand (handeling)en deze voert onzichtbaar maar toch de beweging om de pendel te doen draaien of heen en weer te doen gaan.
Zo zit het in elkaar meer is het niet.
Je kan dit zelf makkelijk testen .
Gewoon uw gedachte en dan zie je hoe de pendel reageert , je zal NOOIT tegenkomen dat de pendel anders reageert dan uw gedacht was.
Neem je in gedachte dat je het echt niet weet welk geslacht het is dan gaat de pendel gewoon stil blijven hangen.



henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2011-12-21 - 23:22:25 send message to henkdelaat

Hoe verklaar je dan dat iemand vanaf een echo foto kan zien met een pendel of er een jongen of een meisje geboren wordt??

Hoe iemand met een pendel een waterader opspoord??

Hoe deze persoon kan zien of er een vrouw(meisje) of een man(jongen) op een foto staat als deze foto's ondersteboven op tafel liggen en hij deze foto's nog nooit gezien heeft??

Henk.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-12-21 - 23:28:00 send message to Karel

Ideomotorisch effect


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2011-12-22 - 10:07:45 send message to Ton Koek

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik denk dat we gewoon moeten accepteren dat er dingen/zaken bestaan die wij als mens niet kunnen verklaren.
Pendelen is maar één van die zaken.

Alles afdoen als onzin is wat kort door de bocht.

"'Er is meer tussen hemel en aarde dan Uw geest kan bevatten, mijn vriend Horatio'"


henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2011-12-22 - 16:19:45 send message to henkdelaat

Ideomotorisch_effect

Karel,
Ik heb even op Google gekeken,want wist niet wat het woord Ideomotorisch_effect,allemaal inhield.

Kan gedeeltelijk geloven wat er staat,maar hoe verklaar je dan dat iemand de achterkant van foto's pendeld en precies weet of er een vrouw of een man op staat(tientallen foto's gedaan en ze klopte allemaal precies).

Ook ik gebruik al 30 jaar een pendel bij aankoop van ongesekste papegaaien en bij mij klopt het altijd.

4 weken terug nog een baby edelpapegaai 5 dagen oud gependeld als man en nu met 5 weken komen de groene veertjes tevoorschijn.

Geluk of?????

Henk.



Pagina : 1 2 3 4
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 153 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede