Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > hebben jullie nog andere hobby's dan vogels ? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


smurfin
Website Member
Posts :22

Website Member
2011-10-02 - 21:50:44 send message to smurfin

Heulllll veul hobbyshappy :) ,eigenlijk te veel om op te noemen maar alles bij elkaar ben ik gewoon veel creatief bezig. Zoals de tuin,de vijver met daarin vissen die ook hobby zijn, vissen houd ik al ruim 25 jaar en daar heb ik mijn man en zoon en dochter mee besmet waardoor het nu een gezamenlijke hobby is. Verder maak ik graag achterwanden voor aquariums of complete terrariums, en verhuur ik me wel eens om tuinen/vijvers aan te leggen of in te richten. Hier in huis is al het gereedschap van mij en ben ik de geen die in en om het huis klust SOMMIGE mannen" LET OP, ik zeg sommige he heren" zijn echt eng als ze roepen; dat hang ik wel ff op joh' dus ik klus zelf wel. Oude houten meubels opknappen vind ik ook erg leuk. en daags verzorg ik ook de kippen, honden, kanaries,diamantduifjes,en een amazone papegaai die niet weet dat hij papegaai is.En als de verveling dreigt toe te slaan dan kruip ik mijn hobbygrot in en maak ik 1:12 miniaturen, of sieraden en als ik dat niet doe dan ben ik mijn website aan het update. en als ik heel lui ben zit ik dus op het forum te lezen.



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 220 bezoekers op de site, waarvan 10 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede