Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > hybride ara mening Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2011-10-03 - 22:04:12 send message to wiechmann

dat bedoel ik nu een blg en groenvleugel is ook eigen keus .ze doen het echt niet als ze geen klik hebben .een ara kan je echt niet dwingen om te kruisen.


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2011-10-03 - 22:06:22 send message to Rik

Om mensen met dieren te vergelijken gaat mij te ver. Hoe gekscherend het ook is bedoeld...denk maar eens aan wat de hutu's en de tutsi's elkaar hebben aangedaan.

Hybride-aras zijn leuk voor de huiskamer of voor mensen die het leuk vinden om eens wat 'anders' te kweken. Een raszuivere vogel heeft voor iedere vogelliefhebber waarde en een kruising niet. Daarom is het verstandiger om niet te kruisen. Zodra de hybride niet meer geschikt is voor de huiskamer heeft de vogel een groot probleem.

Nog een leuk linkje:
http://www.youtube.com/watch?v=mDUmo4mAWk0&feature=related


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2011-10-03 - 22:08:36 send message to Rik

Net wat Wiechmann zegt...twee vogels bij elkaar zetten betekent nog niet dat je er ook jongen van krijgt.

Wat je ook van hybriden vindt...ze daadwerkelijk kruisen schijnt een hele kunst te zijn.


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2011-10-03 - 22:24:35 send message to wiechmann

de kunst om hybride aras te kweken is net zo lastig als zuivere ara kweekkoppels te vormen .en het is maar goed dat alle koppels geen kweekkoppels zijn.


COCOTJE
Website Member
Posts :170

Website Member
2011-10-04 - 09:44:32 send message to COCOTJE

100% gelijk dat het nog moet lukken als koppel niet elk koppel brengt jongen voort dat is steeds afwachten heb nu ook koppel blg en deze zijn ook afwachten hoor dit weekend hebben ze geprobeerd om te paren maar is nog steeds afwachten happy :)


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2011-10-04 - 10:14:12 send message to wiechmann

en paren is nog geen eitjes of jongen .als al mijn koppels die dit jaar gepaard hebben eitjes en jongen gehad hadden .dan had ik dit jaar nog heel veel jongen meer gehad.
het is niet zo makkelijk als heel veel mensen denken.


Antonia
Website Member
Posts :1945

Website Member
2011-10-04 - 10:29:26 send message to Antonia

Vandaar er ook zoveel "broedkoppels" op MP worden aangeboden voor een "leuk" prijsje.


COCOTJE
Website Member
Posts :170

Website Member
2011-10-04 - 13:00:06 send message to COCOTJE

@wiechman ik zeg toch dat paren niks wil zeggen ivm met jongen heb ze bijna zien paren dan mogen ze nog paren wilt nog niks zeggen maar we hopen dat we ooit een jong kunnen hebben van het koppel en anders niet ik ga mijn koppels niet weg doeen omdat ze geen jongen geven hoor is nog steeds een een hobby jongskes zijn welkom maar moet niet happy :)



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 154 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede