Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > vogelmarkt meppel 2012 Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-12-01 - 18:53:32 send message to Karel

quote
Niet merkwaardiger dan een markt in Staphorst.. je blijft dan wel in Drenthe. Dus die opmerking vind ik dan weer merkwaardig


Zo lust ik er nog wel een paar.happy :)

Maar even serieus: Ondanks het feit dat velen van ons nu wat verder moeten rijden, zijn alle veranderingen die de vogels en bezoekers (parkeren) ten goede komen alleen maar toe te juichen, dus complimenten voor de organisatie!


casehulsebosch
Website Member
Posts :152

Website Member
2011-12-02 - 08:01:30 send message to casehulsebosch

Afstand is een betrekkelijk begrip. Het meeste zit tussen de oren.
Ik zou er graag een kilometertje of 1000 voor over hebben maar helaas zit er voor mij wat water tussenhappy :)

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.


Blauwe bergen
Website Member
Posts :240

Website Member
2011-12-02 - 10:55:18 send message to Blauwe bergen

F### wat een afstand, Ik woon in maastricht dus voor mij echt niet te doen.
Jammer !!!!


manvan
Website Member
Posts :120

Website Member
2011-12-02 - 11:26:26 send message to manvan

ik vindt het een geweldige oplossing
en een pracht van een locatie
en wat is afstand tegenwoordig
voor mij is het ook niet naast de
deur maar ga er zeker heen
mvg jan venema


parrotmaniak
Website Member
Posts :581

Website Member
2011-12-02 - 11:58:14 send message to parrotmaniak

goede oplossing
,is een markt voor noord nederland,voor midden nederland heb je al zwolle en barneveld .heb er geen probleem mee


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2011-12-02 - 17:30:04 send message to mijnkaketoes.nl

Wat zijn precies de veranderingen die men gaat doorvoeren behalve een parkeerplaats ..?.


bourkie
Website Member
Posts :8

Website Member
2011-12-02 - 19:54:27 send message to bourkie

wij zijn nog bezig om het verder uit te werken als alles bekend is zal ik jullie dat informeren.


Willy2000
Website Member
Posts :6

Website Member
2011-12-03 - 21:54:57 send message to Willy2000

Goede keuze. Uiteindelijk gaat het om kwaliteit en daar zal hier geen discussie over zijn. Reken maar dat de komende jaren dierenwelzijn absoluut voorop moet staan, anders is het afgelopen. Goede temperatuur in zo'n hal. En afstand is voor de echte liefhebber niet zo'n probleem; misschien verliezen ze wat bezoek uit het zuiden, maar het is 40 min verder dan Meppel. En als je toch al lang in de auto zit kan dat laatste stukje er ook wel bij! Grote kans dat er juist uit Noord Duitsland en Scandinavie meer bezoekers voor terug komen.


van Hasselt
Website Member
Posts :3

Website Member
2011-12-03 - 22:01:26 send message to van Hasselt

Tuurlijk jullie doen je best toch ook om het zo goed mogelijk te doen lijkt mij en carpolen kan natuurlijk ook altijd of huur met een 40 man een bus uit het zuiden en je bent er toch ook zo mooie hal is het goede locatie ook gewoon perfect zo veel succes ermee.


marc1
Website Member
Posts :416

Website Member
2011-12-04 - 11:20:04 send message to marc1

prima keuze,mooie locatie..en waar hebben we het over in dit kikkerlandje,afstand is geen isseu..trap hier maximaal 2 uur je gaspedaal in en je bent van de ene naar de andere kant van nederland(ok files daar gelaten)


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2011-12-04 - 11:38:41 send message to mijnkaketoes.nl

verder informatie volgt nog maar willen er nog wat extra bij gaan doen voor de bezoekers.


Wellicht hebben de mensen van deze site nog tips voor jullie. Mijn tip zou zijn laat de vogels in zo ruim mogelijke kooien zien en niet in van die kleine kistjes. Niet roken en geen auto's in de hal. Ruime doorgangen. Temperatuur op orde. Vogels die er niet uitzien , niet laten aanbieden.

Henk

En voor de mensen waar het te ver voor is een helikopter vervoer aanbieden (LoL)


bourkie
Website Member
Posts :8

Website Member
2011-12-04 - 13:52:48 send message to bourkie

hallo henk,
tips zijn altijd welkom.
in deze hal is al een rookverbod en ook zal er een constante tempratuur zijn. ook zullen er controle's zijn op hoe de vogels in de kooien zitten.
wat ik begrepen heb wordt ook nog overlegd met de bonden we moeten zorg dragen voor vogels zodat er geen verbod komt van de vogelmarkten.


fiepol
Website Member
Posts :62

Website Member
2011-12-08 - 17:26:44 send message to fiepol

prachtige locatie vind ik
voor de echte liefhebber is afstand geen bezwaar
ik moet 430 km rijden en kijk niet naar die 40 km meer of min de mooie locatie is belangrijker voor mij althans.een proficiat aan de inrichters


Sieta
Website Member
Posts :28

Website Member
2011-12-11 - 17:57:42 send message to Sieta

De locatie is in ieder geval goed, zowel voor de bezoekers als de vogels. Naast Zwolle kan het nu weer een grote goede markt worden.
De toegangsprijs is zeer acceptabel.
Goed gedaan Vogelweelde, jullie hebben goed geluisterd en en gekeken naar de reactie's op Staphorst.


ubels1
Website Member
Posts :78

Website Member
2011-12-11 - 19:53:25 send message to ubels1

toegansprijs acceptabel?
5 euro is een koopje zwolle is al een euro of 8
en dan nog maar niet over het parkeren hebben in zwolle ook 7 of 8 euro en hier in zuidlaren gewoon gratis.




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 127 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede