Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > halsband oplichers Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : halsband oplichers
karel47
Website Member
Posts :5

Website Member
2011-12-09 - 09:18:32 send message to karel47

hallo

PAS OP MENSEN VOOR DEZE MANNEN xx en xx als je bij deze mensen uit X een vogel koopt en halsband
met sexs papieren erbij dat het een pop is
dan kijk maar uit want het tweede jaar blijkt
het een man tezijn en als je dan contact met hen
opneemt dan geven ze de dierenarts de schuld
en dat zij erniks aan kunnen doen en zoeken ook niet naar een oplossing
wel raar vind ik dat hun hebben de vogel toch aan mij verkocht en niet de dierenarts
en ze doen nu dat ze niet meer samangryen doen
zo gaat wel je broed seizoen naar de knoppen

Namen noemen en zwarte lijsten zijn op dit forum niet toegestaan.


Dit bericht is door moderator Karel aangepast

fiepol
Website Member
Posts :62

Website Member
2011-12-12 - 08:52:42 send message to fiepol

spijtig dat die namen moeten verwijderd worden
die oplichters verdienen niet beter
gewoon terug pakken als het kan


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-12-12 - 11:02:13 send message to Karel

@Fiepol

Eén van de redenen om geen namen te noemen is bijvoorbeeld, dat als je een verhaal maar van één kant hoort, het nogal kortzichtig is om mensen direct oplichters te noemen.


karel47
Website Member
Posts :5

Website Member
2011-12-12 - 12:31:48 send message to karel47

hallo
dat de namen weg worden gehaald is weer in hun voordeel
ik vind het jammer dat ik de mensen niet zo kan waarschuwen voor zulke personen die niks willen oplossen
wat ze wel doen als je via mail contact neemt dan gaan ze je uitmaken voor stumper volgens mij heb ik niks gedaan
hun zelf hebben iets verkocht op papier wat niet klopt
dat vind ik zo jammerdat je op allemanieren die je doet wordt tegen gewerkt jammer nogmals


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2011-12-12 - 16:32:12 send message to dooren

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Misschien is het een idee om de voorletters van voornaam en achternaam met de volledige plaatsnaam te vermelden zoals dit in de krant staat.

Beter iets dan niets.
Gert



Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2011-12-12 - 16:32:57 send message to Rik

Lijkt wel een déjà vu.

Dit verhaal komt mij bekend voor uit een eerder gestart topic. Daar was precies hetzelfde aan de hand. Ging ook om dezelfde vogelsoort.

Wat heeft het nu voor zin om de boel te flessen door pop te verkopen als man. Heeft een man soms meerwaarde? Zaten er endoscopische gelachtsbepalingspapieren bij? Heb je al navraag gedaan bij de desbetreffende praktijk waar de vogel gesexst is?

http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=11889&recordnum=0


fiepol
Website Member
Posts :62

Website Member
2011-12-12 - 18:22:19 send message to fiepol

ik aanvaard dat namen noemen niet mag en dat VA niet kan aanvaarden dat eventuele vetes tussen personen niet mogen uitgevochten worden op deze site
maar ik blijf het spijtig vinden dat zulke praktijken niet of zeer moeilijk kunnen aangepakt worden. ik raad kareltje aan de veearts die het attest afgeleverd heeft te kontakteren dat brengt soms de oplossing,ik spreek uit ervaring


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2011-12-12 - 18:23:10 send message to mijnkaketoes.nl


2011-12-12 - 16:32:12
Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Misschien is het een idee om de voorletters van voornaam en achternaam met de volledige plaatsnaam te vermelden zoals dit in de krant staat.

Beter iets dan niets.
Gert


Goede suggestie . Hans mag dat wel?..


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-12-12 - 19:00:17 send message to Karel

Nee, en wel om twee redenen:

1. Als initialen en plaatsnaam na wat denkwerk naar de betreffende persoon leiden, dan kun je net zo goed de gehele naam vermelden en dat doen we dus niet. Als het niet naar de betreffende persoon leidt heeft het weinig zin, dus kun je het beter laten.

2. Het is niet fatsoenlijk om iemand aan de schandpaal te nagelen op grond van een eenzijdig relaas. Zodra de "beschuldigde" zich hier komt verdedigen wordt het echter een ander verhaal.

Het valt me overigens op dat dit soort beschuldigingen vrijwel altijd komt van mensen die om die reden lid lijken te worden van VogelArena. Ik heb daarbij ook twijfels waar de bedoeling van de topic "het waarschuwen van anderen" zou zijn. VogelArena is echter geen uitlaatklep voor opgekropte woede!


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2011-12-12 - 19:08:08 send message to mijnkaketoes.nl

Oké helder


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2011-12-12 - 19:29:55 send message to mijnkaketoes.nl

Toch zou het mooi zijn dat je op de een of andere manier toekomstige kopers zou kunnen waarschuwen voor bepaalde praktijken net als bij die D uit À . Wat wel uitvoerig is gebeurd op arena destijds. Maar hoe zou ik dan ook niet weten . Wellicht hebben anderen suggesties

Henk


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2011-12-12 - 19:53:52 send message to eric 008

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

gewoon op mp zetten je krijg alleen geen reactie,s van andere maar je zet wel de des betrefende kweker te kijk,je kunt er natuurlijk eerst mee dreigen dat je dat doet.ik zelf ga gewoon naar de kweker toe en dan word het echt wel opgelost wink ;)


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-12-12 - 19:55:44 send message to Karel

Henk, zoals ik heb begrepen heeft D uit A destijds zelf gereageerd op en/of richting VA en haar leden, waardoor hij zichzelf uit de anonimiteit haalde.


frehen
Website Member
Posts :169

Website Member
2011-12-12 - 20:05:26 send message to frehen

Maar die d uit a kennen we toch allemaal hahahah


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2011-12-12 - 20:09:46 send message to P.Rooth

Zijn net van die politie berichten in de krant ken je puzzelen tot je een ons weegt .

Mag niet op de VA en jammer genoeg ook niet in de kranten en bij opsporing verzocht e.d .

Vind ik erg jammer want dan weet je wie wat gedaan heeft maar is zo'n persoon onschuldig moeten ze dat ook publiceren en dat blijft er dan vaak bij zodat het noemen van namen pas kan als je 100% zeker weet dat iemand de kluit belazerd

Paul


karel47
Website Member
Posts :5

Website Member
2011-12-27 - 08:10:38 send message to karel47

hallo eric 008
wat bedoel je om op mp tezetten ik weet niet wat voor site of wat anders wat het is kunt u dat even uitlegen razz :p



Pagina : 1 2
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 230 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede