Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > verzekering vogeldiefstal Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


De Tol
Website Member
Posts :179

Website Member
2008-01-08 - 19:39:07 send message to De Tol

Allemaal leuk en wel maar de eisen die jullie stellen dan heb je haast geen verzekering meer nodig want dan ben je al zo beveilicht tegen diefstal [hang en sluitwerk politiekeurmerk en een alarminstallatie ]
nou dan word er echt niets meer gestolen of je moet al blind en doof te gelijk zijn maar toch bedankt voor de informatie


Peter Groot
Website Member
Posts :3

Website Member
2008-01-08 - 20:55:10 send message to Peter Groot

Tot € 4.600,= verzekerde vogels hoef je alleen maar de zaken op slot te hebben! Lijkt me toch geen extreme vraag.
Naast inbraak is er natuurlijk ook dekking voor storm, brand, verstikking etc....
Als je denkt dat inbraak alleen maar voorkomt dan heb je het helaas mis.


hoogervorst
Website Member
Posts :411

Website Member
2008-01-08 - 23:41:14 send message to hoogervorst

Peter,
Allereerst welkom op dit forum en wie zou er meer over dit onderwerp kunnen weten dan jij echter heb je misschien wat voorbeelden van afhandelingen qua vogelverzekeringen die door jullie behandeld zijn?(discreet zonder namen en soorten te noemen, gewoon algemeen)

Ronald


Peter Groot
Website Member
Posts :3

Website Member
2008-01-09 - 10:32:14 send message to Peter Groot

Voorbeeld van afhandeling bij schade:
Na inbraak waarbij groot aantal grijze roodstaarten zijn verdwenen is er een expert naar toe geweest en heeft samen met verzekerde de waarde bepaald. Daarna is er uitgekeerd.


dijkkamp
Website Member
Posts :314

Website Member
2008-01-09 - 13:42:31 send message to dijkkamp

quote
Allemaal leuk en wel maar de eisen die jullie stellen dan heb je haast geen verzekering meer nodig want dan ben je al zo beveilicht tegen diefstal [hang en sluitwerk politiekeurmerk en een alarminstallatie ]
nou dan word er echt niets meer gestolen



als je dit zelf gelooft dan zou ik maar gauw zo'n verzekering nemen

quote
of je moet al blind en doof te gelijk zijn


dan hoef hiet bang te zijn dat je dit bent


sabine107
Website Member
Posts :91

Website Member
2008-01-09 - 14:55:58 send message to sabine107

@Peter de Groot
Is de schadeafhandeling op basis van bewijzen hoeveel en wat voor vogels je hebt?
Want dan is het zeer belangrijk om foto´s of de ringen bij te houden. Anders is het toch niet hard te maken wat voor waarde de vogels zijn/waren. Dit stond namelijk niet duidelijk in de voorwaarden.Eindelijk bij de wat duurdere vogels. Moet dit geen eis zijn?
Anders kan je toch zomaar wat zeggen.
Heb namelijk net de verzekering afgesloten bij jullie en wacht nog op de papieren.


bert1974
Website Member
Posts :754

Website Member
2008-01-10 - 05:54:47 send message to bert1974

hoe gaat dat precies in zijn werk.
ik ben nu een aantal jaren met papegaaien bezig en dit staat eingelijk nog in de kinder schoenen.
ieder jaar groeit mijn bestand door dat ik jonge vogels probeer te ruilen of van het geld duurdere soorten probeer te kopen.
moet ik dan iedere keer als ik er weer een koppel bij heb de verzekering laten aanpassen of zijn deze dan direkt mee verzekert.

groeten bert



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 171 bezoekers op de site, waarvan 8 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede