Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Vogelmarkt Vogelweelde voorheen in Meppel nu Zuid Laren Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


Schippie
Website Member
Posts :2

Website Member
2012-03-08 - 20:54:37 send message to Schippie

Hallo Paul,

Bedankt voor je duidelijke uitleg!
Het is erg jammer dat er op deze manier over beide vogelmarkten wordt gepraat.
Uiteraard is de organisatie van een markt niet verantwoordelijk te houden, welke vogels er aangeboden worden, ook niet hoeveel en hoe duur ze zijn!
Zwolle en Meppel gaan al jaren op een zeer sportieve manier met elkaar om, en dat willen we graag zo houden.
Dit jaar kwam de datum een beetje ongelukkig uit omdat Zwolle door omstandigheden een weekje naar achter moest uitwijken en wij (Meppel) een weekje naar voren, met als resultaat dat er maar een week tussen zat.
Vanaf de volgende markt zitten we weer op onze ge-eikte datum, nl, de 2e zaterdag van oktober!
Hopelijk zien we jullie daar allemaal, kunnen we het er eens "live" over hebben.

Met vriendelijke groet,
Cor Schipstra


Willy2000
Website Member
Posts :6

Website Member
2012-03-08 - 21:57:50 send message to Willy2000

Ik denk dat je blij moet zijn met markten zoals Zwolle en nu dus ook Zuidlaren. Hier is het mogelijk om aan de kwaliteit te werken en de organiserende verenigingen doen hiervoor hun best. Maar als je een markt bezoekt, moet je ook zelf het lef hebben misstanden die je constateert aan te pakken. Dus gewoon aanspreken die handelaar en als je dat niet durft, iemand van de organisatie erbij halen. En je kunt nooit alles ineens veranderen, maar de lopers zijn toch al grotendeels verdwenen en het roken ook. Ik heb zaterdag veel schitterende stands gezien met strakke tt-opstellingen. En uiteindelijk worden daar de meeste vogels verkocht en blijft de rommelaar er mee zitten.


casehulsebosch
Website Member
Posts :152

Website Member
2012-03-09 - 04:19:22 send message to casehulsebosch

Ik zit aan de andere kant van de wereld dus Zwolle of Zuidlaren ben ik - helaas - niet geweest. Maar als we het dan over slechte kwalitiet hebben, is het dan met alle markten niet zo dat dieren van verschillende kwaliteits niveaus worden aangeboden? Ik kom wel regelmatig op veemarkten hier in NZ en de kwaliteit van het vee verschilt soms nog al wat. Maar is het niet de prijs die uiteindelijk de kwaliteit bepaald?
Als er vogels van mindere kwaliteit worden aangeboden heeft iedereen toch dezelfde opties. Of je loopt door, of je koopt een vogel tegen een bepaald tarief waarbij je het eventuele risico in acht neemt.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 201 bezoekers op de site, waarvan 9 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede