Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > buren... ten einde raad Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


jotjuuu
Website Member
Posts :62

Website Member
2012-04-02 - 20:15:13 send message to jotjuuu

ik stem met de laatste reactie in!


WimBos
Website Member
Posts :56

Website Member
2012-05-10 - 10:47:45 send message to WimBos

Je kan en mag je vogels gedurende enkele uren zeker buiten hebben, dit probleem hebben wij ook gehad, eerst met de naaste buren, nadat deze in het ongelijk waren gesteld, zijn ze gaan lobbyen om meerdere buren voor het karretje te spannen, ook dit is gelukt en weer is er meer als een jaar gemeten naar overlast, weer hebben ze de slag verloren.
Een schutting plaatsen op de scheiding mag ten alle tijde in Nederland en het kan zelfs zo zijn dat de buren verplicht kunnen worden om de helft mee te betalen, DAT zou wat zijn!!
Maar laat je er niet onder krijgen door je buren en doe gewoon je eigen zin, wel in overleg met de Gemeente, dan sta je sterk heel veel succes.


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2012-05-10 - 12:33:27 send message to dooren

Langs gaan bij de RO ambtenaar en vragen wat je mag zetten op jouw scheiding. Hij zal dan het bestemmingsplan erbij nemen en je precies kunnen vertelen wat mag.

qua geluid zou ik me niet te veel zorgen maken, kinderen schreeuwen ook wel eens.
Gert


Jelke_x
Website Member
Posts :40

Website Member
2013-01-21 - 20:56:15 send message to Jelke_x

Hmmm?

Ik dacht toch dat je volgens de wet met je eigen stuk grond mag doen wat je wil? Als je buurvrouw morgen gaat klagen wanneer je door de tuin loopt en zogezegd 'haar' zicht wegneemt, ga je dan ook nooit meer in je tuin komen?

Als ik je verhaal zo lees pas je bijna alles aan voor je buren, zo hoor je toch niet te leven!? Als ik jou was had ik allang een omheining van 2meter hoog gezet en die serre stond er ook al lang...

Jouw eigendom, jouw regels; en niet die van je buurvrouw!

Groetjes.


arjandaf
Website Member
Posts :980

Website Member
2013-01-21 - 21:54:57 send message to arjandaf

zal tegen vallen zeker in belgie, ook in nederland is dat onmogelijk , hier geld bv , 10% van je tuin oppervlak is vergunning vrij bebouwbaar. enz enz zo zijn er allemaal kleine aparte regeltjes per gemeente . zou ze zeker niet breken in cocootje zijn geval , want dan hebben die *** buren een stok om mee te slaan


gerrit1950
Website Member
Posts :785

Website Member
2013-01-22 - 18:02:21 send message to gerrit1950

@dooren: hier in België moeten zelfs crèches en speeltuinen sluiten omdat er klacht is over geluidsoverlast. Laatst een klacht tegen een speeltuin met op de kop een lerares en een inspecteur van het min. van onderwijs!!!



zeker eens navragen wat mag en kan en dan wettelijk te werk gaan, al of niet naar de zin van mevrouw.


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2013-01-22 - 22:10:55 send message to dooren

Belgische bestemmingsplannen ken ik niet.

Maar in het NL. bestemmingsplan wordt geregeld wat er kan en mag. (er wordt bestemd)
Gert



casehulsebosch
Website Member
Posts :152

Website Member
2013-01-23 - 09:50:29 send message to casehulsebosch

"good fences make good neighbours"

Uit het gedicht "Mending Wall" door Robert Frost (1874–1963).

Succes,

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 207 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede