Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Risico's van het jongen overleggen. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2012-04-18 - 17:16:26

dat het kan ben ik van overtuig in mijn begin jaren ook een 35 jaar terug deden we niet anders ook ik.maar nu kweek ik met neophema,s wat toch een zwakkere vogel is dan de grote jongens hier is het een gewoonte dat je eigen drink bakken of flesje gebruikt en dat geld ook voor de voer bakken ,wat ik dan raar vind dat met overleggen van eieren en jongen ook al is het niet noodzakelijk er ineens anders mee om gegaan word ken zelfs kwekers die dit doen en als ze ringen de handen ontsmetten voor ze naar het volgende blok gaan dat schaad natuurlijk niet maar ik vind het wel vreemd want ze leggen wel eieren over en jongen !!! als je op die manier meer jongen op stok wil krijgen zet ik daar kanttekens bij en denk het gaat hier alleen om geld en juist van de duurdere mutatie,s!


edou
Website Member
Posts :159

Website Member
2012-04-18 - 17:34:20

ik ken ook mensen die gebruiken een broedmachine voor hun neo s,

raar maar waar!


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2012-04-18 - 17:41:50

dan maak je mijn niet wijs dat je onverwand kunt kweken eduo want die eitjes lijken veel op elkaar en wat gebeurt er dan met de eitjes van de pleegouders ? dat is dan wel een echte broodkweker


DirkD
Website Member
Posts :408

Website Member
2012-04-18 - 17:45:28

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Nog kunstmatige bevruchting, inplanten bij kippen, en laten opvoeden door roodruggen.

Eric: Eieren kan je nummeren

Mvg
Dirk


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2012-04-18 - 17:55:47

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

voor mijn is het een brug te ver dirk ik doe maar normaal krijg ik al vogels genoeg zonder te nummeren op de ring na . m.v.g eric



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 190 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede