Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > topet entero en kromsnavels Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2012-05-13 - 11:41:40 send message to Ton Koek

Welke producten uit de natuur zijn ook gezond en maken dergelijke toevoegingen overbodig?


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2012-05-13 - 12:03:10 send message to eric 008

@ Ton
dan het gene wat de natuur geeft waar vogels wat aan hebben is bv. de MAAG inhoud rijk aan de bacterie die nu ook in een potje worden geduwd !!!!!!!zijn van wormen
pinky,s, meel wormen,buffalo wormen ,motten enz enz en voor de roofvogels de muis kuikens of konijntje,s haasjes andere vogels enz.

m.v.g eric



eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2012-05-13 - 12:06:31 send message to eric 008

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

dus het gaat bij aanbieden van dierlijk eiwit om veel meer dan alleen het eiwit en Vit a.
je kunt nu zeggen moet ik het dan wel van uit de diepvries aan bieden maar juist levend/vers ?


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2012-05-13 - 18:10:52 send message to Ton Koek

Dan zit ik goed, voedseldieren bied ik altijd al levend aan.
Meelwormen en buffalo's voer ik met eivoer en universeelvoer en wat vers groen.


eric 008
Geroyeerd
Posts :932

Geroyeerd
2012-05-13 - 19:32:35 send message to eric 008

@ Ton

eigenlijk doen de kwekers het niet zo slecht maar worden de kop gek gemaakt door mekaar en de voedings industrie die aan onze hobby ook wat willen verdienen.staj en zelhem is hier geen uitzondering in.

vroeger ging niemand met de hond naar de veearts de hond vrat net als het varken achter in de moestuin gewoon wat de pot schafte de honden werden ook veel ouder .

nu met al die uit gekiende kant en klaar brokken heten de veeartsen nu dieren artsen. praktijk zit elke dag vol met honden bezitters waar de hond tandsteen heeft en de meeste ziekte,s zijn terug te voeren zijn op de maag !! wat gaat er door de maag juist voer wat nog schooner is dan ons eten en zo krokant zijn dat het snel op genomen word dus de organen zitten te werken op halve kracht .

dit kunnen we onderhand door trekken naar de vogels waar mega omzetten word gehaalt door overbodige toevoegingen van veel fabrikante die allemaal uit die ruif willen mee snoepen

m.v.g eric die terug naar de basis is en gezond verstand probeert te gebruiken.


rob75
Website Member
Posts :80

Website Member
2012-05-15 - 08:45:58 send message to rob75

ik voerde mijn vogels ook veel teveel uit potjes.
nu in de winter alleen zaad, en 1x per week eivoer, en iedere dag eivoer als er jongen zijn, aangevuld met wat dierlijk eiwit en vogelmuur en veldzuring.

nu ik de voeding iets schraler hou zijn mijn vogels in betere conditie en de kweek is ook beter


Bart 2
Website Member
Posts :23

Website Member
2012-05-24 - 21:29:28 send message to Bart 2

Ben in het najaar vorig jaar met dit product begonnen, geef het niet dagelijks, maar wel regelmatig.
Ik heb voor het eerst eieren en jongen bij mijn amazones, zeg niet dat het aan dit product te wijten is, maar baadt het niet, het schaadt ook niet.
Dus wat mij betreft: positief.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 162 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede