Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Alweer een virus??????
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4 5
<<< vorige


jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2005-05-14 - 20:11:56

Jammer, maar velen beseffen nog steeds niet wat je hier mee aanricht.Denk dat hier dringend nog heel veel werk aan de winkel is.



MADDAD
Website Member
Posts :185

Website Member
2005-05-14 - 21:22:46

Beste duif
Het is wat als je al die kritiek krijgt en je weet je er niet uit te lullen dat dan op zo`n kinderachtig manier doet.jij mag mij wel voor handelaar uitmaken hoor.ieder die mij kent weet beter.ik hoef mij niet tegenover jou terverontschuldigen nog sterker ik wil personen zoals jij of denken zoals jij niet kennen. die zijn geen vogelliefhebbers die maken vogels ziek en dood,en over wie geen vogels moet mogen bezitten ik denk dat ik daar geen antwoord op hoef tegeven dat heb jezelf wel allemaal gelezen op het forum,alleen ontbreekt jou kennis daar nog voor.pak is wat boeken over bek en veerrot in je handen.je zal jou maar als buurman hebben of in de zelfde straat wonen en ook toevallig vogelliefhebber zijn dan hang je er mooi in,of waar je vogel na toe is gegaan zijn buurman of ergens in de straat,musje of merel komt op jou voliere te zitten dan ergens anders op een voliere hee bedankt he buurman voor de gezellige virus.MOEILIJK TE BEGRIJPEN HE EGOIST.

Groetjes John Hesen
Hobbykwekerij ARAMAZONA

ps en tussen dat je de eerste keer dit virus hebt gehad en de tweede keer ontsmetten alleen is niet genoeg je mag dan een half jaar tot een jaar niet opnieuw beginnen.KOOP EENS EEN BOEK OF KIJK EENS OP INTERNET


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-05-14 - 22:19:23

Moeilijk punt. Ik weet zeker dat duif5 vanuit haar oogpunt op de beste manier heeft gehandeld. Al zou het niet mijn keuze geweest zijn. Inmiddels zijn de vogels van eigenaar gewisseld, en kan ik alleen hopen dat anderen toch een tweede keer nadenken als ze in zo'n situatie terecht komen.

Duif5 heeft gevraagd haar account op vogelarena te verwijderen/op non aktief te zetten. Dat is inmiddels gebeurd.

Er zal dus geen reactie meer komen vanaf haar kant. Houdt hier dus rekening mee bij eventuele reacties.


thuis
Website Member
Posts :347

Website Member
2005-05-14 - 23:00:00

Ik had duif gevraagd om eventueel uitleg te geven, in de veronderstelling dat dit tot meer begrip bij een aantal mensen zou leiden....
Ik heb ook gezegd dat ik de reaktie van Peter niet korrekt vind, in de veronderstelling dat die reaktie wat te snel geplaatst was.....
Ik weet nu dat ik niet tot deze groep vogel"vrienden" wil horen en vraag bij deze dus aan Agabird of hij zo vriendelijk wil zijn ook mijn account te verwijderen.


erik
Website Member
Posts :141

Website Member
2005-05-14 - 23:01:45

Jan

Gooi het slot er dan op als iemand zich niet meer verweren kan wie dat dan ook is wink ;)dan moeten we hier niet over verder gaan dit zullen ellen lange discussies worden zonder een verweer van de persoon in kwestie .

Allen prettige pinksterdagen
Erik


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-05-14 - 23:42:44

Erg jammer dat mensen weggaan als de discussie niet naar wens verloopt.
Zoiets gebeurt nu eenmaal af en toe. Geschreven tekst komt vaak 5 keer zo hard aan als dat je zoiets zou zeggen waar de ander bij staat.

Peter, ik heb alle vertrouwen in je als moderator, laat je niet ontmoedgen door dit soort vervelende dingen! Volgens doe je het prima en ben je soms net een mens... happy :)
Ruzies komen helaas af en toe voor op allerlei forums, helaas.
Ik lees dit forum nog steeds met veel plezier en hoop nog heel lang veel tips voor beginnende en gevorderde liefhebbers te lezen hier.

Ton Koek


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-05-15 - 00:04:57

Hmm, is inderdaad beter dit onderwerp te sluiten.
Bij deze dan.



Pagina : 1 2 3 4 5
<<< vorige

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 125 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede