Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > nop veldhoven Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4 5 6 7 8 9
volgende >>>


Auteur Onderwerp : nop veldhoven
edwin 81
Website Member
Posts :147

Website Member
2012-08-05 - 13:32:34 send message to edwin 81

net in nop in veldhoven geweest echt een schande hoe ze met het park en vogels omgaan nu de helf van de colletie is weg in de grote kooien lagen gewoon dode papegaaien en over zie je ratten rondlopen was vroeger echt een mooie park als je niet nadacht hoe ze eraan kwamen


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2012-08-05 - 13:54:36 send message to Karel

En wat was hun reactie toen je ze op al deze misstanden aansprak?


edwin 81
Website Member
Posts :147

Website Member
2012-08-05 - 14:06:19 send message to edwin 81

had iemand aan gesproken dat er een inca zat met ingegroeide ring hij zij we kijken er wel een keer na


RICHARDVHASSELT
Website Member
Posts :232

Website Member
2012-08-05 - 14:08:36 send message to RICHARDVHASSELT

Ben er vorig jaar geweest was meteen de laatste keer ze rennen met kisten vogels op een kar naar wat kooien,word er niet beter op daar kom er nooit weer in ieder geval.


bakeliet
Website Member
Posts :131

Website Member
2012-08-05 - 17:08:38 send message to bakeliet

ik ben twee weken geleden geweest. De NOP is gewoon een aflopende zaak. wat een verwaarloosde boel.
In de tropen hal zat een koppel ijsvogels die krijgen kuikens maar er lagen wel 12 dode op de grond en die lagen er geen twee dagen, denk eerder een dag of acht zo te ruiken , maar wel weer verse er bij leggen wat een trieste boel. ik ga er niet meer HEEN !!!!!!


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2012-08-05 - 20:07:50 send message to P.Rooth

Niemand het AID getipt ??

Die brengen er toch de in beslag genomen dieren of heb ik dat mis

Paul


RICHARDVHASSELT
Website Member
Posts :232

Website Member
2012-08-05 - 20:14:58 send message to RICHARDVHASSELT

Ja als het goed is wel maar die hebben er zelf ook voliere s die ze sponseren dus ja de ene hand wast de andere toch.


edwin 81
Website Member
Posts :147

Website Member
2012-08-05 - 20:38:26 send message to edwin 81

snap gewoon niet hoe ze daar met citus vogels omgaan zitten zoveel citus vogels waar niks mee gedaan wordt ze zouden toch moeten zorgen dat daar in andere vogel parken of zoiets mee gebroedt wordt als een particulier er zo mee omging worden ze in beslag genomen


Toridi
Website Member
Posts :17

Website Member
2012-08-05 - 21:19:18 send message to Toridi

Ben er vandaag ook geweest, vond het inderdaad erg achteruit gegaan.
Ook best veel lege kooien.
En inderdaad een rattenplaag, in de kooi waar ooit keas in zaten liepen er wel 15 denk ik.

Ik vraag me toch echt af waar alle vogels gebleven zijn.


Rogert
Website Member
Posts :1303

Website Member
2012-08-05 - 21:50:01 send message to Rogert

NOP is overgenomen door de Libema groep. De meeste vogels zijn naar andere dierentuinen gegaan of gaan nog. Maar wat ik begrepen heb is dat NOP op deze locatie op houd te bestaan!


Pascallo.NL
Website Member
Posts :6

Website Member
2012-08-05 - 21:59:53 send message to Pascallo.NL

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

quote
had iemand aan gesproken dat er een inca zat met ingegroeide ring hij zij we kijken er wel een keer na



Beste Edwin,

toch grappig als iemand me wijst op een topic over het NOP, dat ik dan hierop uitkom.

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Pascal en ik ben in de weekenden werkzaam op het Papegaaienpark als dierenverzorger.

Je hebt mij vanmorgen gesproken over de Inca kaketoe happy :)

Ik geloof dat we iets heel anders gezegd hebben.

Rectificeer je je bericht zelf? Of moet ik zelf posten wat we besproken hebben? Naar mijn beste weten hebben we je prima te woord gestaan en je bedankt voor je oplettendheid.

Groet,
Pascal


eabe80
Website Member
Posts :297

Website Member
2012-08-05 - 22:19:40 send message to eabe80

Als je dit leest over het NOP dan mogen we bijna zelf wel een opvang beginnen voor ex.NOP vogels.sad :(


Toridi
Website Member
Posts :17

Website Member
2012-08-05 - 22:31:24 send message to Toridi

Dat dit park is overgenomen door Libema is mij bekend. Echter is het de bedoeling dat er een gedeelte komt bij Dierenrijk in Nuenen waar alles naartoe verhuisd.
Ik ben bang dat er niet veel overblijftsad :(


parrotmaniak
Website Member
Posts :581

Website Member
2012-08-05 - 22:33:31 send message to parrotmaniak

pascal ,wat vind je van de rest van de reacties


Pascallo.NL
Website Member
Posts :6

Website Member
2012-08-05 - 23:00:46 send message to Pascallo.NL

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

quote
pascal ,wat vind je van de rest van de reacties



ik vind er idd wat van, maar als ik alles moet gaan weerleggen, onderbouwen, tegenspreken dan wordt ik denk ik zelf gek. Dat lukt me nooit.

Iedereen mag van mij een mening hebben over hoe zaken geregeld kunnen worden. Kweken wel/niet? Dat is afhankelijk van de doelstelling van de organisatie. Kwekers/Handelaren kijken er nu eenmaal anders tegenaan dan de particuliere liefhebber.

Als ik de reacties lees, dan kan ik alleen maar zeggen dat de mensen er in grove lijnen zeker een punt hebben.

Maar de manier waarop de berichten geplaatst worden, stoten mij tegen het zere been.

Alle medewerkers en vrijwilliger proberen met de magere middelen die we beschikbaar hebben een zo goed als mogelijk dierenwelzijn op na te streven.

Ik verzorg in de weekenden de grote vluchten (op de reuzenvlucht na). Zover ik mezelf mag en kan beoordelen doe ik dit goed. De huiskamervogels die er zitten krijgen de aandacht waar ze om vragen, de overige vogels worden met respect behandeld, de voederbakken worden goed gereinigd, ze krijgen aangezuurd drinkwater. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Reacties over ijsvogels begrijp ik niet, want er zitten in de tropenhal geen ijsvogels. Waarschijnlijk worden hiermee de kookabura's bedoeld en deze krijgen idd kuikens en/of muizen. Of er een overvloed van kuikens op de bodem liggen, kan ik niet over oordelen omdat ik niet voer in de tropenkas. Ik kan alleen maar zeggen dat dit idd niet de bedoeling is als dit gebeurd is.

Verder de opmerkingen over Libema. Het park is niet overgenomen door Libema. Deze berichten kan ik dus ontkrachten.


bva118
Website Member
Posts :289

Website Member
2012-08-06 - 06:46:16 send message to bva118

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Gekopieerd van wikipedia.

De kookaburra of gewone kookaburra of lachvogel (Dacelo novaeguineae) is de grootste ijsvogelsoort. De naam lachvogel slaat op de roep van deze vogel die erg op de menselijke lach lijkt.



Pagina : 1 2 3 4 5 6 7 8 9
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 204 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede