Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > prijzenlijst 2012 Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
volgende >>>


Auteur Onderwerp : prijzenlijst 2012
COCOTJE
Website Member
Posts :170

Website Member
2012-08-19 - 20:54:01 send message to COCOTJE

beste mensen

vorig jaar hadden we hier op het forum het over de prijzen .ik vroeg mij af of we dit jaar ook al hebben gepost. zoniet ben eens benieuwd wat nu de richtprijzen zijn voor mij van belang zijn de ara's , grijze roodstaarten , en de kaketoe's richtprijzen van ander ook altijd leuk om te weten happy :)


Antonia
Website Member
Posts :1945

Website Member
2012-08-19 - 21:24:42 send message to Antonia

Zal toch liggen aan vraag en aanbod denk ik voor een groot deel.


COCOTJE
Website Member
Posts :170

Website Member
2012-08-19 - 21:32:50 send message to COCOTJE

ja ik weet het maar is altijd fijn om toch een richting te hebben .de richtprijzen van vorig jaarvond ik wel goed maar er zijn nu soorten die een pak minder zijn.


oli4
Website Member
Posts :745

Website Member
2012-08-19 - 22:00:12 send message to oli4

Het valt me toch steeds op dat er veel vraag is achter richtprijzen van kromsnavels, maar nooit eens van exootjes, eenden, hoenders, fruiteters,...en noem maar op! Zijn kromsnavels dan zo veel interessanter? Ikzelf ben eerder eens benieuwd naar prijslijsten van andere vogels, al is dat inderdaad een kwestie van vraag en aanbod!


COCOTJE
Website Member
Posts :170

Website Member
2012-08-19 - 22:03:03 send message to COCOTJE

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

beste, oli4 zoals ik in het begin schreef wil ik ook het wel eens weten van de andere soorten dus vind ik andere soorten niet minder speciaal hoor wink ;)


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2012-08-20 - 00:49:22 send message to Ton Koek

Ik kocht gisteren 6 Japanse meeuwtjes voor 10 euri, ongeveer 1,65 per stuk dus.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2012-08-20 - 13:22:19 send message to Karel

Ik verkocht deze week een jong koppel Japanse kwartels voor een blij gezicht.happy :)


tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2012-08-20 - 15:05:00 send message to tropic

Ik verkoop regelmatig "australische prachtvinken" aan beginnende jeugdige liefhebbers voor een dankjewel.
Helaas zijn er meer prachtvinken dan jeugdige liefhebberswink ;)


COCOTJE
Website Member
Posts :170

Website Member
2012-08-21 - 13:37:27 send message to COCOTJE

leuk dat er nog mensen iets weg geven voor een klein gebaar wink ;) wij hebben onlang een grijze roodstaart gratis aan mijn schoonmama gegeven en haar gezicht was geld waard nu nog steeds. nog steeds dolgelukkig met haar papegaai en zorgt er zeer goed voor happy :)
even terug over de prijzen ik zie dat de blwgele aras's en grvleugel gezakt zijn van prijs de grijze roodstaarten blijven dan wel stabiel hoor ook bij de kleinere soorten enige prijsverschuiving van collega's. heeft dit dan te maken met de crissis of overaanbod?



storrum
Website Member
Posts :1

Website Member
2012-09-10 - 14:31:33 send message to storrum



mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2012-09-10 - 16:32:03 send message to mijnkaketoes.nl

Ik heb ervoor gezorgd denk ik dat de gemiddelde prijs voor de jonge rose kaketoes wat gedaald is. Mijn jongen zijn namellijk dit jaar voor niks weggegaan.

Nou ja voor niks is ook niet waar, heb er blijde gezichten voor terug gekregen.

Henk


Max Weijers
Website Member
Posts :253

Website Member
2012-09-10 - 21:34:25 send message to Max Weijers

hey henk ik probeer altijd zo veel mogelijk te lachen als ik vogels koop, maar het helpt mij nooit. misschien toch maar eens bij u vogels kopen ;p


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2012-09-11 - 12:27:50 send message to Wickingh

quote
Ik verkocht deze week een jong koppel Japanse kwartels voor een blij gezicht.




Daar ging de markt voor Japanse kwartels laugh :D , onbetaalbaar.


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2012-09-11 - 12:32:18 send message to Wickingh

quote
leuk dat er nog mensen iets weg geven voor een klein gebaar wij hebben onlang een grijze roodstaart gratis aan mijn schoonmama gegeven en haar gezicht was geld waard nu nog steeds. nog steeds dolgelukkig met haar papegaai en zorgt er zeer goed voor
even terug over de prijzen ik zie dat de blwgele aras's en grvleugel gezakt zijn van prijs de grijze roodstaarten blijven dan wel stabiel hoor ook bij de kleinere soorten enige prijsverschuiving van collega's. heeft dit dan te maken met de crissis of overaanbod?




Ik denk dat het aanbod hetzelfde is gebleven, maar door de crises is de vraag naar de gangbaardere soorten verminderd.
Maar persoonlijk ben ik er niet rauwig om, de prijzen waren toch behoorlijk uit de voegen gelopen de jaren daarvoor.
Wat ik wel opmerkelijk vind , dat de zeldzamere soorten niet in prijs zijn gezakt,

mvg Frank


swanny
Website Member
Posts :312

Website Member
2012-09-11 - 20:13:29 send message to swanny

Ik ben het niet met je eens Frank dat alleen gangbaardere soorten goedkoper zijn geworden. Als je kijkt op vogelsites welke soorten worden aangeboden, zie dat er soorten bij staan die je anders nooit te koop ziet. Dus de zeldzame soorten zijn ook in de "aanbieding". Veel mensen zullen er nog aan moeten wennen dat ze echt een stuk goedkoper zijn dan 1 tot 2 jaar terug.


Vogelen
Website Member
Posts :506

Website Member
2012-09-11 - 20:24:50 send message to Vogelen

En wat verstaat Swanny onder zeldzame soorten? Volgens mij is dat een beetje onzin.



Pagina : 1 2 3
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 186 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede