Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Vogelmarkt Zwolle Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



herman hoekstra
Website Member
Posts :11

Website Member
2018-02-26 - 14:04:40 send message to herman hoekstra

Neem voorbeeld aan assen 3 euro netjes


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2018-02-26 - 14:13:09 send message to wiechmann

dit bepaal de gemeente niet de markt zelf .


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2018-02-26 - 16:19:10 send message to P.Rooth

Herman Hoekstra Waarom parkeren bij vogelmarkt 8 euro kom ook wel bij andere markten of beurs in de ijsel hallen parkeren gratis slagbomen omg hoog ra ra hoe kan dit

Die vraag had ik enkele jaren geleden ook al gesteld en ze hebben bij de vereniging geen invloed op de parkeertarieven .

De gemeente daar moet je zijn voor beklag over de parkeertarieven

Trouwens zag veel die in de berm geparkeerd stonden . En er schijnt een ander parkeerterrein te zijn goedkoper maar das weer een eind lopen .


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2018-02-26 - 22:13:07 send message to hj de graaf

De ingang van e-tickets staat ook vermeld op het e-ticket zelf met een plattegrondje.

En inderdaad parkeren verzorgd libema standaard parkeerbeleid is bij hun 8 euro. Bij andere beurzen betalen of de standhouders (een deel van) de parkeer kosten of het is een evenement welke helemaal door libema zelf wordt georganiseerd.


mreyder
Website Member
Posts :608

Website Member
2018-02-28 - 00:24:06 send message to mreyder

Heb t antwoord van dhr De Graaf op mijn opmerkingen gelezen. Alleen: er staat niet in waarom men standhouders niet gewoon verplicht om tot 14.00 te blijven. En dan bedoel ik: iedereen die een tafel gehuurd heeft. Je kunt het zelfs uitbreiden naar: iedereen die vogels te koop aanbiedt. Dan krijgt de bezoeker waar voor zn geld. Nu: om 9.30 binnen, om 11 uur al ontzettend veel aanbieders weg.


henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2018-02-28 - 16:28:10 send message to henkdelaat

Lijkt nergens op dat handelaren en verkopers van vogels om 11:00 uur al weg zijn.

Mensen die wat later komen i.v.m. de afstand of files kunnen wel de volledige toegangs prijs betalen maar een groot deel van de tafels zijn dan al leeg en vele vogels zijn dan al weg.


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2018-02-28 - 19:07:32 send message to Daniel

Ik kan me voorstellen dat als je later komt je liever ziet dat er nog veel aanbod is, maar je kan als organisatoren mensen niet dwingen te blijven. En het apparte is dat de mensen die van verst komen er juist als eerste zijn.

En mijn ervaring is ook dat veel meer mensen vogels vooraf bespreken. Doe ik zelf ook.


hookbill
Website Member
Posts :108

Website Member
2018-03-02 - 01:13:12 send message to hookbill

Ik liep om 11.15 uur nog rond, zocht een paar vogels. Ik werd nergens opgehouden door bezoekers en ik kan me goed voorstellen dat mensen hun boeltje pakken en weggaan. Waarom zouden ze blijven als er toch geen kijkers voor hun vogels zijn.


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2018-03-02 - 22:29:11 send message to Rik

Als je een e-ticket hebt moet je ruim een halve kilometer omlopen voor je naar binnen kunt.

Vervolgens krijg je een stempel op je hand en mag je van de hoofdingang gebruik maken. Tegen de tijd dat je geparkeerd hebt en binnen bent is de lol er al af.


parrotmaniak
Website Member
Posts :581

Website Member
2020-02-07 - 23:27:13 send message to parrotmaniak

hoor net dat er weer plannen zijn om de vogelmarkt in Zwolle te stoppen ,en naar het zuiden te verplaatsen .Weet iemand hier meer over ??


henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2020-02-08 - 12:08:24 send message to henkdelaat


Nu: om 9.30 binnen, om 11 uur al ontzettend veel aanbieders weg.


Bij heel veel overdekte Snuffel en Rommel markten zijn de kraamhuurders verplicht om tot 16:00 uur te blijven anders worden hun namen genoteerd en krijgen ze geen staanplaats meer bij de volgende markten.

Er lopen regelmatig controleurs rond en er staan controleurs bij de uitgang.

Alleen door bepaalde familie omstandigheden kan je de markt vroegtijdig verlaten(moet je wel kunnen bewijzen).


www.wim
Website Member
Posts :119

Website Member
2020-02-09 - 14:43:23 send message to www.wim

Ik heb daar nog niks van gehoord dat ze willen verplaatsen,maar ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
Meer dichterbij de thuis basis.


J. Elsen
Website Member
Posts :361

Website Member
2020-02-09 - 18:57:17 send message to J. Elsen

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Eind 2023 sluiten de Ijsselhallen.
In 2023 loopt het contract mat expliotant Libéma voor de Ijsselhallen af. En worden daarna Ijsselhallen afgebroken.
Ook om de zelfde reden komt er een einde vogelevenementen Reggio Emilia.
Nieuwe eigenaar is van plan evenementenhallen af te breken. En komt er een nieuw winkel-wooncomplex, net zoals in Zwolle het geval is.
De Italiaanse organisatie SOR is opzoek naar nieuwe locatie.
Maar steeds meer eigenaars, verantwoordelijken, evenementen hallen, ruimtes, zijn steeds minder happig, enthousiast, om dergelijke dieren-vogelevenementen toe te laten. En zeker nu bij alle heisa rond Coronavirus, en mocht blijkken dat dier/vogel de oorzaak is van overdracht naar mens.


Antonia
Website Member
Posts :1945

Website Member
2020-02-09 - 20:14:24 send message to Antonia

laugh :Dlaugh :Dlaugh :D


Sam&dave
Website Member
Posts :211

Website Member
2020-02-10 - 14:25:45 send message to Sam&dave

Meneer Elsen weet het weer. Ja hoor het Coronoavirus zou afkomstig kunnen zijn van vogels.
De import zit al jaren op slot. komt geen nieuwe ziekte meer binnen en de bestaande sterven uit.

Volgens veel Palestijnen is het Coronavirus het gevolg van een Joods-Amerikaans complot. Als je niets de schuld kunt geven dan schuiven we de oorzaak naar vogels of joden.




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 187 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede