Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Aanval van Bertje01 ? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Aanval van Bertje01 ?
Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-11-03 - 11:40:12

Ogenschijnlijk zonder reden. Zekers in het topic waarin het geplaatst is! komt een persoon met nogal beschuldigende en dreigende tekst. Natuurlijk ben ik verbaast door deze uitspraken en vraag ik mij af wat er gebeurt is met de schrijver dat hij deze uitspraken hier doet. Terecht heeft de webmaster gevraagt hierop niet in de betreffende post te reageren derhalve in een eigen post!
Juist omdat ik veel reageer op de verschillende topics voel ik mij persoonlijk aangesproken. Nu hoop ik dat Bertje01 vriendelijk genoeg is om zijn teksten nader uit te leggen. Vooral wat betreft het doodvonnis? shocked 8O

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar de mening van anderen.

Erwin

quote
Beste mensen ,na weken ,maanden zelfs meer dan 2jaar volg ik de forums .Ik weet zeker iedereen is vogelliefhebber maar er zijn hier nog altijd mensen ,die hun eigen mening kunnen en mogen schrijven, ok ,volledig met eens maar het zijn ALTIJD dezelde personen die antwoorden en /of positieve of negatieve commentaar geven.Ik weet ondertussen wie wel ervaring met vogels(allerhande)heeft en wie niet of sommige die denken dat ze veel weten.Voor mij niet gelaten nederlanders of vlamingen of nog anders taligen.Wat leren jullie nog (van de vogels)??????????waar zijn jullie mee bezig.Het is amper mijn 2de reply maar het is ook mijn laatste .jullie nederlanders hebben nog MINDER ontzag voor elkaar als (zoals jullie ons noemen kleine belgen)voor anderen;Dit is mijn gedacht en daar laat ik het er bij ,voor mij als het zo voortgaat tekenen jullie eigen doodvonnis.Ik verlaat deze site voor altijd.Jullie hebben nog veel te leren,zeker op menselijk gebied laat staan over allerhande onderwerpen.PUNT UIT!!!


Lori-lover
Website Member
Posts :46

Website Member
2004-11-03 - 12:52:54

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Geen idee wat hierachter zit, maar er gaat blijkbaar een hoop frustratie achter schuil. Ik lees ook vrij veel hier op het forum en post eigenlijk weinig omdat ik meestal het idee heb dat men niet persé op mijn mening zit te wachten. Maar dat laatste is eigenlijk mijn probleem en komt niet door opmerkingen van mensen in hun posts of zo. Het lijkt me juist dat we het hier aardig netjes houden, maar desondanks een discussie niet uit de weg gaan. Dat is toch ook goed zo, lijkt me? Of hebben we tegenwoordig echt geen recht meer op een eigen mening, net als Theo van Gogh?
Tot slot (cynisch) is het misschien een goed idee als die meneer eens een cursus Nederlands gaat doen, want dat bericht klopt taalkundig aan geen kanten...
Groeten van Ad


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2004-11-03 - 13:17:37

beste erwin

ga zo door met wat je doe. en wat die ander er van vind is jammer voor hem .


Bertje01
Oud Lid
Posts :8

Oud Lid
2004-11-03 - 13:38:23

Beste mensen ik heb me al verontschuldigd aan de administrator en ik verontschuldig mij ook aan iedereen SORRY!!!!!(was gisteren zo gefrustreerd en in het ootje genomen van ene "vogelliefhebber" Ik heb mezelf belachelijk gemaakt.NOGMAALS MIJN EXUSES AAN IEDEREEN!!!!!!!!!!!!!!


Daniel
Website Member
Posts :3286

Website Member
2004-11-03 - 13:56:04

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Je een keer laten gaan is niet erg, ook al zeg je dingen die je niet meent.
Zolang je dit achteraf maar beseft en je je verontschuldigd tegenover de juiste mensen.
Al vind ik dat je aan het einde echt veel te ver gaat.


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-11-03 - 15:28:54

Zand erover. wink ;)

Erwin


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2004-11-03 - 16:13:28

Juist een van de laatste behoorlijke felle topic over tt's en vogelmarkten werd, vond ik, heel netjes gevoerd. Af en toe vind ik het leuk om flink mee te doen zeker als ik het ergens grondig mee oneens ben. Dat mag echter nooit eindigen in scheldpartijen en alleen maar aanschoppen tegen. Het laatste heeft niets meer met vrijheid van meningsuiting te maken dat altijd gepaard moet gaan met verdraagzaamheid (wat bij Theo van Gogh helaas lang niet altijd het geval was). Maar dit dwaalt te ver af voor een vogelforum.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2004-11-03 - 16:42:17

Frustratie's mogen natuurlijk best geuit worden, geen probleem. Alleen inderdaad een beetje te fel, vandaar dat ik zelf iets feller reageerde.

Maar ook van mijn kant zand erover, het is goed zo.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 203 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede