Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > aanschaf koppel japanse nachtegalen
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


kamervoliere
Website Member
Posts :516

Website Member
2013-08-14 - 20:03:53 send message to kamervoliere

ben het helemaal met niltava eens,mensen die dit zo opvatten,zegt meestal veel over deze pesonenen zelf misschien zijn zij zo kortzichtig geweest en hebben vroeger dit soort fouten zelf gemaakt


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2013-08-14 - 20:07:25 send message to P.Rooth

ik heb vandaag koppel japanse nachtegalen aangeschaft. hebben jullie nog adviezen over voer en kweek enzo...

Staat er toch Niltava kan er niets anders van maken

Als ie eens vertelde dat hij/zij weet wat nachtegalen eten zijn we iets verder dan kan hij/zij vragen wat andere liefhebbers voeren dan wel als lekkernij aanbieden

Paul


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2013-08-14 - 20:14:36 send message to Niltava

Hi Paul,
kan natuurlijk uitgebreider of preciezer. Maar het kan toch zijn dat hij universeel geeft(bijvoorbeeld op basis wat hij van de vorige eigenaar heeft gekregenwink :))? En dat hij adviezen wil over een merk, of het wel of niet voeren van levend voer etc.
Maar nu ga ik ook dingen invullen. Wat ik alleen met mijn reactie probeerde te zeggen dat meteen van het negatieve werd uitgegaan door een aantal mensen.
Zoals gezegd zijn de vogels en de man er niets mee opgeschoten. Men had ook kunnen vragen naar meer informatie, wat geef je ze nu etc.

Maar nu maar weer on topic happy :)


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2013-08-14 - 20:21:48 send message to Karel

Mee eens Niltava.

quote
Als ie eens vertelde dat hij/zij weet wat nachtegalen eten zijn we iets verder dan kan hij/zij vragen wat andere liefhebbers voeren dan wel als lekkernij aanbieden


Daar heb je gelijk in Paul, maar dat is nog geen reden om direct van het meest negatieve scenario uit te gaan en dus een negatieve reactie te geven.
Wellicht zou de vraag: "Wat voer je op dit moment?" duidelijkheid hebben gebracht.


tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2013-08-14 - 23:19:12 send message to tropic

Ik heb er onmiddellijk bijgezet dat "IK" alweer de moeilijke zal zijn. Sorry, ik kan niets anders lezen dan wat er staat, en dat heeft niets, maar dan ook niets te maken met een negatief scenario of een negatieve benadering.
Iedereen leest blijkbaar anders, wat natuurlijk zijn goed recht is, maar laat anderen dan ook het recht om anders te lezen.
Ik ga er verder niet moeilijk over doen. Wij zitten hier te zaniken, en van de topicstarter hoor je niets meer, dus , positief bekeken heeft hij intussen misschien al jongen van zijn nachtegalenlaugh :D


enkeling
Oud Lid
Posts :355

Oud Lid
2013-08-15 - 00:17:04 send message to enkeling

Dit is een van de voorbeelden van de grote gevaren van het Internet.
Namelijk al of niet inpulsief reageren/discussièren van op afstand, zonder te weten wie zich aan de andere kant van de PC bevindt.
Zonder te weten om welk persoon het gaat, en of de achtergrond van die persoon te kennen.

Al kan ik het in zekere zin wel begrijpen.

Maar lees eens aandachtig het bericht van de topicstarter.

Daar gaat het onder andere over:

"hebben jullie "NOG" adviezen over voer en kweek enzo...

Dus dit betekent meer dan waarschijnlijk dat de topicstarter al over adviezen beschikt, wat betreft voeding en kweek enzo....

Eerlijk gezegd:
Als topicstarter zou ik ook niet meer reageren.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2013-08-15 - 00:37:21 send message to Karel

In de samenvatting van Enkeling kan ik mij wel vinden.

Vanaf hier weer on-topic svp.


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2013-08-15 - 12:49:42 send message to P.Rooth

"Verwijderd"

On topic svp


Dit bericht is door moderator Karel aangepast

blauwe melba
Website Member
Posts :27

Website Member
2013-08-18 - 13:27:52 send message to blauwe melba

blijkbaar geef die persoon dan toch geen belangstelling ivm nachtegalen ,doe de moeite nog niet om te antwoorden op vragen ivm zijn voliere of kooi .
Nu goed bezig zou ik zeggen en dan zogezegd om raad vragen


oli4
Website Member
Posts :745

Website Member
2013-08-18 - 18:00:46 send message to oli4

Is hier wel nog komen kijken, maar met sommige van bovenstaande reacties zou ik ook niet zomaar meer reageren als je om extra info vraagt en allerlei verwijten naar je kop krijgt, zonder dat je de situatie en mens achter het bericht kent wink ;)


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2013-08-18 - 18:30:45 send message to Karel

Dat denk ik ook Olivier. Een les voor de volgende keer?

Aangezien er geen verdere on-topic reacties te verwachten zijn, sluit ik de boel maar.....


Dit bericht is door moderator Karel aangepast


Pagina : 1 2
<<< vorige

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 146 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede