Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Beestjes in de schuur Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Beestjes in de schuur
Jhoukes
Website Member
Posts :156

Website Member
2013-09-23 - 19:13:41 send message to Jhoukes

Hallo allemaal,

Sinds een week heb ik elke dag enkele beestjes (nu in totaal rond de 10) rond kruipen binnen in de schuur. Ik heb de beestjes nog niet gevonden in het binnenhok en de buitenvoliere maar ik vind ze voornamelijk op de vensterbank bij het raam. De vogels zitten allemaal goed in de veren en ik zie ook niks op de vogels zelf zitten. Eén gouldamadine die ik gekregen heb met kale kop heeft inmiddels zelfs al haar veren terug.

Zoals ik het kan beoordelen zijn de beestjes zwart hebben ze een zestal poten en lijkt het of dat ze een tweetal voelsprieten hebben. Ik heb vandaag ook enkele "witte/beige" beestjes gevonden. Deze zijn wel een stuk kleiner als de zwarte.





Heeft iemand enig idee wat voor een beestjes dit zijn?

P.s. Vorige maand had ik nog wel een nestjes cubavinken wat uiteindelijk is mislukt. Het viel me toen wel op dat de pop in tegenstelling tot andere nesten vaker van het nest af was. Aan de jonge overleden vogel heb ik toen niks gezien en ook in het nest is me toen niks opgevallen.

P.s. De buitenvoliere is geheel begroeid en de klimop zit zomers helemaal vol met zwarte luis.

Alvast bedankt.

Groeten,

Jordy


kamervoliere
Website Member
Posts :516

Website Member
2013-09-24 - 07:26:08 send message to kamervoliere

denk dat de beestjes op de foto geen kwaad kunnen,zwate luis is wel een plaag voor de vogels als ze in de nestkasjes zitten


Bryan den Adel
Website Member
Posts :80

Website Member
2013-10-03 - 18:12:41 send message to Bryan den Adel

Ik heb een tijdje geleden bij mijn binnen volieres/pyrrhura's ook witte/beige kleurige beestjes gehad ze zaten op een vochtig plekje waar water soms op druppelden van de water fles uiteindelijk met een speciaal middeltje wat ik bij de welkoop kon krijgen het weg gekregen. Deze waren wel echt nog een stuk kleiner als de zwarte op jou foto .

Vogels hebben geen schade opgelopen en zitten ook strak in de veren



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 140 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede