Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > broedgedrag verlagen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : broedgedrag verlagen
hacatta
Website Member
Posts :19

Website Member
2013-12-12 - 14:38:04 send message to hacatta

hallo,

Ik vroeg me of of je er voor kan zorgen dat pyrrhura's minder zin in broeden hebben.
Sommige hier wisten het al,ik had dit jaar onverwacht een jong gekregen van 2 verschillende pyrrhura's.
Voordat iemand zegt vogels ruilen dat kan niet want ze staan op mijn slaapkamer en ik ben geen kweker.
Nu was me toen al geadviseerd om de volgende keer de eieren te schudden en dat ga ik ook doen.
Maar ik wilde toch weten of je de kans kan verminderen zodat ik mijn vogel niet een maand kwijt ben.
Ze kwam af en toe 5 min uit de kooi ging hard schijten op mijn bureau gaf me een kusje en ging er weer in.....
zit ik niet heel erg om te wachten haha.
Nu las ik ergens dat als je in het slaaphok meer licht laat vallen dat dit kan helpen,zo ja hoe doe ik dat?
Ik vind het niet erg om zelf een slaaphokje te moeten maken zolang iemand maar zegt hoe ik het moet doen ,voordat ik er iets inhang waardoor ze niet meer kunnen slapen.

Alvast bedankt.


denjelle
Website Member
Posts :16

Website Member
2013-12-12 - 16:00:12 send message to denjelle

Wat je kan doen is de bodem uit het slaap hok halen en hier een stok voor in de plaats zetten. De pop kan dan niet gaan nestelen terwijl ze wel beschut zitten als ze slapen. het blok in zijn geheel weghalen is ook een optie. ze slapen ook wel op de stok. groetjes egon



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 147 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede