Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Fischeri pop vecht met mannetjes tot de dood toe Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Fischeri pop vecht met mannetjes tot de dood toe
jaap van de pol
Website Member
Posts :377

Website Member
2014-01-15 - 21:19:28 send message to jaap van de pol

Hallo,

Ik heb een fischeri pop welke al een man gesloopt heeft. Nou heb ik haar samen met een andere man in een nieuwe kooi gezet en zag vandaag dat dit mannetje ook al een wondje aan de poot had. Weet iemand wat ik hieraan kan doen. Ruilen kan natuurlijk altijd nog maar misschien andere oplossingen? Denk dat het een heel agressief popje is.

Groet,
Jaap


nigrigenis13
Website Member
Posts :74

Website Member
2014-01-15 - 21:29:21 send message to nigrigenis13

ik zou ze met een stuk of 3 mannen in een voliere ofzo zetten dan gaat ze zelf haar partner kiezen


mreyder
Website Member
Posts :607

Website Member
2014-01-18 - 08:59:20 send message to mreyder

Goede tip. En als je daar geen mogelijkheid voor hebt: plaats de man van je keuze in een kooi, laat hem een week of 2 wennen en zet dan deze pop bij die man.


sbistam
Website Member
Posts :2

Website Member
2014-03-11 - 21:26:16 send message to sbistam

Lukken de andere ideen niet zet dan de pop alleen in een ruime kooi. Hang aan de buitenzijde 3 TT kooien met mannen. Zorg dat aan de binnenzijde slechts 3 zitstokken zitten. Bij iedere TT-kooi 1.
Daar waar de pop zich het meest gaat zitten, tot die man voelt ze zich het meest aangetrokken. Idee is een handelaar te benaderen en 3 vogels te belenen. Je koopt degen met wie het beste koppelt. 2 overigen breng je terug!


idl
Website Member
Posts :79

Website Member
2014-03-11 - 21:33:55 send message to idl

misschien een domme of rare vraag maar, ben je zeker dat het mannetjes zijn die je bij de pop zet?


jaap van de pol
Website Member
Posts :377

Website Member
2014-03-15 - 21:33:22 send message to jaap van de pol

Hallo,

Ja was zeker een mannetje. Heb de pop nu met een andere man in een nieuwe kooi geplaatst, iets ruimer en dit gaat wel goed gelukkig.

Groeten,
Jaap


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2014-03-16 - 19:00:42 send message to P.Rooth

Je geeft ze toch geen hennep te eten ?

Voeding kan funest zijn voor de partner wanneer die te laat bij de voerbak komt en/of zelfs verjaagd wordt van de voerbak


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2014-03-16 - 19:07:37 send message to ParkietenPeter

Zo heb ik het met een Rosella man gehad. Heel helaas heb ik hem weg gedaan. Niet leuk als je zo steeds weer je popjes ziet sneuvelen.

Voordat er vragen komen; Ja, met het verhaal er eerlijk bij vertelt!

Nu zal een Fischeri iets minder kosten dan een Rosella, maar dat is niet het belangrijkste.

sad :( Peter



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 234 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede