Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Wie heeft er een goeie tip om de vogels naar buiten telokken?? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Wie heeft er een goeie tip om de vogels naar buiten telokken??
anouk04
Website Member
Posts :67

Website Member
2014-04-02 - 16:43:25 send message to anouk04

Hallo kwekers ik heb nu al een tijdje een koppel grijze zitten,die hebben een binnen en buiten verblijf.nou hebben ze in het verleden nog nooit buiten gezeten.omdat ze altijd in een kweekkooi hebben gezeten.maar tot de dag van vandaag heb ik ze nog nooit buiten gezien.WIE HEEFT ER VOOR MIJ EEN GOEIE TIP???om ze wel naar buiten tekrijgen?ik weet zeker als ze eenmaal 1 keer naar buiten gaan dat ze dat dan blijven doen.alle tips zijn welkom.mvgt


Ann*
Website Member
Posts :134

Website Member
2014-04-02 - 17:16:37 send message to Ann*

Een stok door de opening naar buiten steken zodat ze gewoon naar buiten kunnen wandelen en niet moeten springen of vliegen om bij de opening te geraken. En ze erheen lokken door in de opening iets lekkers te leggen. Zonnebloempitten of een okkernoot bv.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2014-04-02 - 18:06:05 send message to ParkietenPeter

Het zou zo maar eens kunnen dat ze helemaal niet buiten te houden zijn. Ook qua geluidproductie en zenuwachtigheid.

Ligt een beetje aan de leeftijd en hoe lang ze al binnen gezeten hebben.


Henk57
Website Member
Posts :332

Website Member
2014-04-02 - 18:58:55 send message to Henk57

Geduld ze gaan vanzelf een keer


anouk04
Website Member
Posts :67

Website Member
2014-04-02 - 21:06:18 send message to anouk04

Bedankt voor jullie reactie.ze zijn van 2006.maar altijd in een donkere schuur gezeten.ik heb een boomstam van voor naar achteren liggen die precies onder het luikje eindigt.dus ze lopen hem zo naar buiten hahaha.we wachten het wel al.mvgt


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2014-04-03 - 13:04:20 send message to P.Rooth

Is de buiten volière erg licht dan ben ik niet echt bang dat ze weigeren om naar buiten te gaan

Heb zelf ook grijzen gehad die 3 jaar in het nachthok gebleven zijn een handje helpen om ze naar buiten te zetten gaf geen fluit ze waren eerder binnen door het invlieggat dan ik door de deur

Ze weten de weg wel maar vinden het binnen blijkbaar fijner

Paul


Ann*
Website Member
Posts :134

Website Member
2014-04-03 - 13:44:45 send message to Ann*

Toen ik mijn grijze roodstaarten kocht hadden ze 8 jaar in een kleine kooi in een donker hok doorgebracht. Hier kregen ze een binnenhok van 1m x 1,5m en een ruime lichte buitenvolière van 1,8m x 3,5m. Ik heb hen na een paar maand in het binnenhok naar buiten kunnen lokken en daar vonden ze het meteen geweldig. Het kan dus zeker wel.


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2014-04-06 - 13:41:07 send message to P.Rooth

Komt dat door die prachtige volières die je heb daar komt iedere grijze voor naar buiten


parrotmaniak
Website Member
Posts :581

Website Member
2014-04-06 - 22:26:04 send message to parrotmaniak

Ik heb een kweekkoppel derbyan wat al meer dan 2 jaar het luikje los heeft staan en een stok ervoor , maar tot nu toe wijgerd erdoor te gaan



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 232 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede