Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Kweekkooien, merk Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Kweekkooien, merk
Filip01
Website Member
Posts :3

Website Member
2015-01-28 - 23:09:53 send message to Filip01

Ondanks dat ik een ervaren liefhebber ben in de vogelwereld (heb al 15 jaar vogels), wil ik hier toch een vraag stellen omtrent, de merken van broedkooien.

Ik overweeg om er nog bij te kopen en dacht hierbij aan Van Keulen. Hebben jullie kooien van Van Keulen en zo ja, wat zijn jullie bevindingen?

Veel naden? zware lades (want zijn verzinkt)?

Filip


jeroen ottenhof
Website Member
Posts :43

Website Member
2015-01-29 - 10:46:30 send message to jeroen ottenhof

Hallo

Ik zelf heb van Keulen kooien en het bevalt me goed, mijn laades zijn niet zwaar voor foto's zie mijn voličre

Groetjes Jeroen


Don Leo
Website Member
Posts :13

Website Member
2015-02-02 - 15:00:32 send message to Don Leo

Ik heb de grootste Van Keulen kooien: 120 x 60 x 60. Deze kooien bevallen mij prima omdat ze ruim zijn, goed te reinigen zijn en van uitstekende kwaliteit zijn. Ze zijn door het formaat en het gewicht moeilijk in je éentje te verplaatsen. Maar hoe vaak verplaats je nou een kooi? Voor die enkele keer doe ik een beroep op mijn liefdevolle echtgenote.


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2015-02-02 - 19:35:55 send message to Rik

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Van Keulen: kooien zijn gemaakt van geplastificeerd meubelplaat. Dat zijn de goedkoopste planken die je bij de bouwmarkt kunt krijgen. Op de kooien van Van Keulen zijn metalen profielen gelijmd. Weinig waar voor veel geld.

Ook is Van Keulen een bouwpakket waardoor je altijd kieren hebt. Met een hogedrukspuit erop kan dus niet. Verder zijn ze zwaar in gewicht. Even verplaatsen kan dus ook niet. Hoe groter de kooi hoe zwaarder de metalen laden. Pluspunt: de broedblokken zijn goed.

Mijn mening: doe mij maar kunststof kooien van G&O met wat mindere kwaliteit broedblokken.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 138 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede