Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Niet Nieuw maar wel positief Zwolle vogelmarkt Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



marc1
Website Member
Posts :416

Website Member
2015-09-20 - 13:16:12 send message to marc1

De markt ging 8.30 uur open voor publiek, en de rij was net zo lang als de hele hal tot bijna aan de oude ingang, miss is 1000 overdreven, maar zeker meer dan 100 mtr, wij stonden er recht tegenover, en ik vond het zeer slecht dat vanaf half negen zoveel mensen in de stromende regen moesten wachten.
Wij laten mensen naar de auto komen om hun bestelde vogels af te halen, want na een dag kon er al geen meter gereserveerd worden, en een uur wachten in de regen is ook niet echt een optie.

Het is een mooi fenomeen die vogelmarkt, een trefpunt van mensen uit heel europa, maar laten we nu gaan doen of het allemaal zo goed geregeld is, dat is het niet.
En dat is geen kritiek op de organisatie, maar wel op bv de ijsselhallen!!


Kevin Bos
Website Member
Posts :1

Website Member
2015-09-20 - 14:37:30 send message to Kevin Bos

Gisteren ook op de markt in Zwolle geweest, als "verkoper".

Het leek alsof de drukte wat meer verspreid over de markt liep, wat helemaal niet vreemd zou zijn ivm. het grotere oppervlakte.
Achteraf hoorde ik wel van een aantal bezoekers dat zij helemaal niet in de "Oude" hal geweest zijn. Zij hadden niet door dat er achter de 1e hal nog meer was...

Qua verkoop was het minder als voorgaande jaren. Dit hoorde ik helaas van meerdere mensen.

Ondanks dit toch een leuke dag gehad en zijn wij er in februari gewoon weer bij.


rodekardinaal
Website Member
Posts :1

Website Member
2015-09-20 - 19:50:26 send message to rodekardinaal

Ik snap het hele markthallen gebeuren niet zo goed.
Als je 2x in een jaar zo'n evenement organiseerd kan je vast wel iets regelen met de markthallen volgens mij.
Als je alleen al de puinhoop ziet bij de ingang en kassa's dan verbaas ik me elk jaar weer.
Ik ga regelmatig naar grote evenementen en nergens is het zo beroerd geregeld als hier.
En na al die jaren weet je toch wel hoeveel mensen er ongeveer komen ? En verdiep je nu eens in E-tickets, voor het vermogen wat er zo'n dag binnen komt aan inkomsten uit alles mag de bezoeker toch wel iets meer verwachten.De mensen in de oranje hesjes verwijt ik niks die vind ik altijd top !!


marc1
Website Member
Posts :416

Website Member
2015-09-20 - 21:26:04 send message to marc1

Precies E ticket is de oplossing!


P.Rooth
Website Member
Posts :2798

Website Member
2015-09-20 - 22:07:49 send message to P.Rooth

Herkenning dat veel mensen niet in gaten hadden dat er nog een hal in gebruik was , stond de booghal en heb mensen er op gewezen dat er nog een hal was wat ze eerst niet door hadden omdat er een groot terras was


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2015-11-10 - 22:34:54 send message to hj de graaf

Vanaf medio december zal het mogelijk zijn om e-tickets te bestellen voor de Zwolse Vogelmarkt van 20 februari 2016 !

mvg

H.J de Graaf


marc1
Website Member
Posts :416

Website Member
2015-11-10 - 22:49:54 send message to marc1

👍👍👍


P.Rooth
Website Member
Posts :2798

Website Member
2015-11-11 - 12:38:32 send message to P.Rooth

Staat volgens mij nog niet op de website van de vereniging maar zal ongetwijfeld in de advertenties vermeld worden .

Hele opluchting voor velen die dan niet meer in een kilometers lang lijkende rij behoeven te staan .

Helemaal top


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2015-11-11 - 22:07:22 send message to hj de graaf

het binnen gaan zal wat vlotter verlopen, echter een wachtrij ga je waarschijnlijk houden.
Probleem is dat iedereen als eerste naar binnen wil om zo de mooiste vogels te kopen.

De eerste zullen net als altijd om 6 uur voor de deur staan verwacht ik.

mvg


marc1
Website Member
Posts :416

Website Member
2015-11-12 - 20:45:17 send message to marc1

Maar je kunt dan wel 4 deuren open zetten met een man erbij, is de massa zo binnen!


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2015-12-09 - 19:17:27 send message to hj de graaf

Vanaf heden is het mogelijk om online tickets met korting te kopen via de site van de vereniging voor de zwolse vogelmarkt van 20 februari.

mvg

HJ de Graaf


marc1
Website Member
Posts :416

Website Member
2015-12-09 - 22:01:13 send message to marc1

Pluim voor jullie als vereniging hoor!!👍


koi13
Website Member
Posts :240

Website Member
2015-12-09 - 23:15:54 send message to koi13

Het kan verkeren zeg. online tickets geweldig zeg. Half jaar geleden was het nog lang niet in beeld. Zou minstens 1 tot 3 euro duurder zijn.
Maar nu met 1 euro korting. Al met al een verrassende wending.

MAAR TOPPIE.


P.Rooth
Website Member
Posts :2798

Website Member
2015-12-10 - 12:06:01 send message to P.Rooth

Wordt het nog aantrekkelijker voor velen die anders vanwege de vaak genoemde wachttijden voor de kassa's omzeild kunnen worden .

Ik verwacht nu een run op de online kaarten al was het om 1 euro korting we blijven Nederlanders hé



hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2015-12-10 - 20:44:44 send message to hj de graaf

Soms moet je wat geluk hebben!

De ijsselhallen hadden net een e-ticket systeem aangeschaft en daar konden wij gebruik van maken tegen een zeer schappelijke prijs! Dus een aanzienlijke verbetering tegen acceptabele kosten daar is iedereen bij gebaat!

Zoals het er nu na uitziet gaat vanaf september 2016 de verhuur van standplaatsen via het zelfde systeem lopen. Zo hopen we minder lege plaatsen te hebben en minder mensen in de hal voor de openingstijden. Zodra daar meer over bekend is laat ik het weten!

mvg

HJ de Graaf




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 157 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede