Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Knoflook toevoegen aan het drinkwater? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
volgende >>>


Auteur Onderwerp : Knoflook toevoegen aan het drinkwater?
Henry Veugelink
Website Member
Posts :92

Website Member
2015-10-19 - 16:01:03 send message to Henry Veugelink

Ik heb pasgeleden een prachtig koppel Edelpapegaaien gekocht.
De voormalige eigenaar deed altijd een knoflookteentje in een emmer water, waaruit hij vervolgens de waterbak van vulde.
Ik heb hier geen ervaring mee en lees ook diverse tegenstrijdige berichten hierover, zowel voor als tegenstanders.
Wie heeft hier ervaring mee en raad het aan of wie juist af.
Graag jullie ervaringen.
Alvast bedankt.
Henry.


unknown
Website Member
Posts :82

Website Member
2015-10-19 - 19:27:48 send message to unknown

Ik volg graag mee. Niemand die de voor- en/of nadelen kan beschrijven?


mischa
Website Member
Posts :33

Website Member
2015-10-19 - 19:43:40 send message to mischa

als je het googled vindt je alles er over
kort gezegd,het gaat paracieten tegen zoals luis,en is bloedzuiverend,goed voor de doorbloeding en daardoor zouden ze zich ook beter warm kunnen houden in de winter


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2015-10-19 - 21:09:27 send message to P.Rooth

door drinkwater doe ik geen teentje knoflook meer maar verstrekt het wel door het eivoer en wordt goed opgenomen .
Teentjes voer ik zo kunnen ze zelf het uit de poot eten en plant ze in de buitenvoliere waar ze opschieten en ook daar vreten ze het loof en de knollen van .