Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > kweekruimtes bekijken .. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2004-12-18 - 14:35:59 send message to goffini

quote
Tenslotte koopt u toch een dier omdat het u aanstaat en er gezond uitziet en niet omdat iemand mooie volieres heeft.

Juist, en daar gaat het om.
Ik ben begin dit jaar bij iemand in duitsland geweest en die had qua volieres alles prima voor elkaar, maar probeerde me wel een manke pionus aan te smeren.
Dus mooie en schone kweekruimte zegt ook niet alles.


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2004-12-19 - 09:15:21 send message to Jacqueline

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

sad :(

Voorkomen is beter dan genezen, als er al wat te genezen valt.
Ziekte's,virussen die allemaal een dodelijk afloop hebben.
Zich verspreiden door het gehele land als een olievlekje op het water.
Neem voorzorgsmaatregelen, bescherm je vogels,houd kijkers,bezoekers,kopers, en aangekochte vogels van je kweekbestand vandaan.
Eenmaal geconfronteerd met dodelijke ziekte's en virussen krijg je spijt van je openheid,gastvrijheid,onzorgvuldigheid.
Neem je vogels in BESCHERMING en niet het geldelijk gewin ( als die er al is )of pronkzucht.
Heb lak aan wat voor uitleg men ook geeft aan je voorzichtigheid omtrent je vogels.
Voel je niet schuldig als je overbezorgd overkomt, maar ga er trots op dat je alles in het werk stelt om JOUW VOGELS te vrijwaren van alle rondwarende ziekte's en virussen.
Ben zuinig op wat je hebt, koester het alsware het je grootste schat.
Laat je niet leiden door anderen, maar ga zelf voor in de goede richting.
Voorkom dierenleed en menselijk leed.


sad :(
Peter.





triton
Website Member
Posts :140

Website Member
2004-12-19 - 12:37:27 send message to triton

Ik heb niets te verbergen in me kweekruimte maar er komt niemand binnen. De enige die er komen is mijn vrouw en ik en me schoonvader als wij op vakantie zijn. Wij zijn 6 jaar bezig om een heel mooi kweek bestand op te zetten. Waar wij super super trots op zijn. Het liefste laat ik het aan iedereen zien omdat we zo trots zijn op onze vogels. Maar toch komt er niemand binnen. Ik begrijp niet dat mensen hun collectie aan zo`n risico onderwerpen. Je weet nooit waar de mensen zijn geweest voor het zelfde geld nemen ze iets mee. En dan kan je in het ergste geval zeggen dag collectie daar ben ik niet 6 jaar voor bezig. En buiten dat ik wil dat mijn koppels lekker rustig kunnen broeden en de jongen in alle rust kunnen laten opgroeien. Ik heb het wel gehad dat mensen een baby grijze wilde kopen maar toen zeiden we willen wel de ouders zien. Ik heb toen verteld waarom ik dat niet wil maar zij stonden er op om de ouders te zien. Nou dan ben ik heel simpel dan koop je toch niets. Maar iedereen zijn eigen mening. En ik heb niets te verbergen ik wil voor iedereen foto`s maken of filmen bij me vogels ofte wel ik heb niets te verbergen maar je komt er gewoon niet in

Triton


oranjekuif
Oud Lid
Posts :464

Oud Lid
2004-12-19 - 13:07:42 send message to oranjekuif

1 ding vind ik wel een beetje raar:in het algemeen kopen mensen wel bij handelaren en op markten,en geloven dan de verkooppraatjes,en hoeven niks te weten over afkomst,voeding en huisvesting.
maar als het bij een liefhebber/kweker is wil men alles zien en weten want anders wordt het meteen gewantrouwd.
Kwekers/liefhebbers hebben in het algemeen niks te verbergen,en hebben geen geheimen,ze willen alleen hun kooien vrij houden van eventuele ziekten en/of diefstal voorkomen.

P.S Wat zijn toch die grote geheimen waar soms over gesproken wordt?
Ik ben al op veel adressen geweest maar vind dat alles in het algemeen op het zelfde neerkomt!wink ;)wink ;)



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 171 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede