Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > klikken grijzeroodstaart Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : klikken grijzeroodstaart
dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2004-12-24 - 20:00:47 send message to dun grijzeroodstaart

hallo ik heb een vraag ik heb sind 2 weken een ek 2002 grijzeroodstaart man bij mijn tamme pop zitten , maar mijn tamme pop is er bang van en ik heb niet de mogelijkheid om ze apart naast mekaar te zetten .
zou dit nog goed komen of is het beter om de tamme pop van 2002 voor altijd alleen te laten , ik denk dat ze dat nu veel fijner vindt of zou over een half jaartje best kunnen dat het 2 maatjes zijn en mischien wel partners zijn ??
ik weet n iet wat ik moet doen vind het alleen jammer dat die tamme er bang van is heb ze namelijk zelf met de lepel nog een beetje grootgebracht !!!


memaa
Website Member
Posts :195

Website Member
2004-12-24 - 20:29:40 send message to memaa

Hallo,
ik heb hier een beetje hetzelfde probleem. Het minste dat de man naar de 'tamme' pop maar kijkt is ze al aan het roepen of vliegt ze van haar stok. (de trut)
Ze zitten nu al verscheidene jaren bijeen, de pop heeft zelfs eens 3 eikes gelegd waarvan 1 mooi jong uitgekomen, dit lag 's anderendaags wel dood. Ze had het niet gevoederd.
Ben benieuwd of ze ooit nog eens gaat leggen, de enige keer is al meer dan 3 jaar geleden.
Hoop doet leven zegt men.
Groetjes en een zalig kerstfeest,
Ann


Hawkeye_nl
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-12-24 - 20:37:27 send message to Hawkeye_nl

Om de vogels samen te kunnen zetten in 1 kooi moeten bijde vogels uit de ruimte gehaald worden. De kooi volledig gereinigd worden, opnieuw en anders inrichten en als het kan op een andere plek zetten. Dan de twee samen in de hernieuwde kooi plaatsen. Nu heerst er geen domein recht meer op de kooi en zal het een stuk gemakkelijker gaan.

Voor de tweede post heb ik niet direct een antwoord.

Erwin


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2004-12-24 - 21:25:27 send message to dun grijzeroodstaart

toch bdankt maar het is een grote voilere dus verplaatsen gaat niet en ze zitten er pas 2 weken samen in de pop kwam uit een andere kooi en de man van iemand anders .
maar zolang er geen beschadigingen zijn vind ik het nog goed !
en de tijd zal het leren maar ze vind er nu nog niks aan , aan de man !


Hawkeye_nl
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-12-24 - 22:05:22 send message to Hawkeye_nl

Ok, in een voliere is een heel ander verhaal. Je kunt dan nog wel hetzelfde proberen. Dus uit de voliere halen en dan de voliere helemaal opnieuw inrichten en ze er vervolgens tegelijkertijd inzetten. Zijn ze er alle twee tegelijkertijd ingezet dan is dit niet noodzakelijk meer en moet de tijd het leren.

Erwin


item
Website Member
Posts :47

Website Member
2004-12-25 - 00:04:07 send message to item

Zolang ze elkaar niet beschadigen ,gewoon bij elkaar laten en een paar maanden geduld hebben komt het wel goed.
Als ze in het voorjaar nog geen toenadering zoeken kun je altijd nog iets anders proberen.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 135 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede