Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > vraagje over gedrag van een gele roodvoorhoofd kakariki Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : vraagje over gedrag van een gele roodvoorhoofd kakariki
vanessaboets
Website Member
Posts :1

Website Member
2017-10-05 - 21:48:50 send message to vanessaboets

Hey iedereen alvast bedankt om dit te lezen.
Ik heb een kakariki van een goed jaar en zeker dat het een pop is. Ik heb haar nu een goeie maand maar ze vertoond "raar" gedrag. Mijn vermoeden is paar gedrag maar tegenover mij, de verzorgster. Als ze mij ziet begint ze in haar kot te klimmen en vrij zenuwachtig tot ik gehurkt ga zitten dan komt ze pal voor mij zitten en begint ze te jammeren,hoofd naar beneden, staart naar boven, en zachtjes flipperen met de vleugels. Ze vind het heerlijk als ik haar dan streel vooral onder de vleugels. Stop ik ermee dan bijt ze zachtjes tot ik verder doe. Ze maakt ook een nestje in haar broedhok. Als ik haar dan met rust laat en een tijdje later terug ga dan zit ze in haar broedhok en loopt ze erin en eruit tot ik men hand in het kot doe en begint ze weer te jammeren Enzo. ...

Ziet zij mij nu als haar partner?
Zoja kan ik er dan niet beter een man bij zetten?


Nog is bedankt.


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2017-10-05 - 22:31:27 send message to P.Rooth

zo te lezen ben je haar partner , gedrag is van een broedse vogel en het zou mooi zijn wanneer je er een man bij zou zetten .
Eieren ken je ook verwachten dus kijk niet raar op dat die eerdaags gelegd worden .

Paul



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 180 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede