Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Bird Genetics – DNA laboratorium Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Bird Genetics – DNA laboratorium
henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2019-01-01 - 11:27:49 send message to henkdelaat

Wat vinden jullie van de digitale aangifte en betaling bij dit DNA Laboratorium ???

Ik was gewend om de veren op te sturen en kreeg na een mailtje van het geslacht het certificaat en de rekening thuis gestuurd.

Nu moet je digitaal de gegevens van de vogel(s) en de betaling doorgeven en de veren nasturen.

Je krijgt wel overal een bevestiging van maar ik vind wel dat dit verwarrend werkt zeker voor oudere mensen die niet handig zijn op hun PC en niet Internet bankieren.


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2019-01-01 - 13:44:22 send message to P.Rooth

Ik vond dit ook een beetje vreemd Henkdelaat en ben wat ouder .
Maar eenmaal bezig vond ik het gaandeweg wel makkelijk natuurlijk even wennen maar das met alles wat via het internet gebeurd
Betaling was eerst achteraf wat ik persoonlijk een beetje link vond . Certificaten en rekening kreeg ik gelijktijdig opgestuurd en als iemand niet zo eerlijk is wat dan ?
Al met al is het prima geregeld bij Bird Genetics


P.Rooth
Website Member
Posts :2793

Website Member
2019-01-01 - 13:48:17 send message to P.Rooth

O ja internetbankieren is dan weer een verhaal apart dee dat eerst ook niet maar ook dat is gaandeweg geleerd En wie tegenwoordig geen internet heeft kan veelal bij een vriend of vriendin hulp zoeken en er zijn zelfs cursussen om digibeten of hoe ze genoemd mogen worden te helpen in de wereld wat internet heet
Blijven de grijze cellen actiever


henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2019-01-01 - 15:48:28 send message to henkdelaat

Heb er ook geen moeite mee Paul omdat ik 25 jaar geleden al een computer cursus gevolgd heb maar ik kan mij voorstellen dat sommige oudere mensen niet graag hun bankgegevens vrij geven want als je internet bankiert dan komen toch je gegevens van je betaalrekening en spaarrekening op het scherm te staan tijdens het invullen van de betaalopdracht.

Dat achteraf betalen link is dat is waar want sommige wanbetalers verpesten het voor de eerlijke mensen.

Maar misschien was het toepassen van een incasso bureau ook een mogelijkheid geweest.


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2019-01-01 - 23:46:32 send message to Rik

Van Bird Genetics heb ik voor het eerst gebruik gemaakt.

De manier van werken en het invullen van gegevens vind ik fijner en beter dan bij Gendika. Bovendien is het ook nog eens goedkoper.


Vooraf betalen via Ideal en daarna je product geleverd krijgen vind ik een normale en goede werkwijze.


hookbill
Website Member
Posts :108

Website Member
2019-01-02 - 15:53:21 send message to hookbill

Het invullen gaat erg gemakkelijk, na de eerste 4 letters van de soort krijg je al keuzes die je aan kunt klikken, de latijnse naam staat er dan ook meteen. Op het zakje hoeft het dan niet perfect te kloppen, alleen het ringnummer uiteraard wel. Ik schrijf op de envelop het bestelnummer, dan kan er in principe niets fout gaan.


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2019-01-02 - 16:14:11 send message to Rik

Klopt.

Na 10 jaar Gendika heb ik voor het eerst gebruik gemaakt van Bird Genetics.


Het is supervlug, erg makkelijk en duidelijk.


henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2019-01-04 - 17:26:51 send message to henkdelaat

heb 24-12-2018 veren opgestuurd via de ouderwetse manier(veren in een plastic zakje met de gegevens van de vogel).

Bird Genetics heeft toen het digitale formulier voor mij ingevuld,en een betaalopdracht gestuurd.

Na dit voldaan te hebben een bevestiging gekregen hiervan.

Vandaag een mailtje gehad wat het geslacht was.

Nu nog wachten op het Certificaat.

Dus is het nog snel gegaan omdat er toch verschillende feestdagen tussen zaten.



henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2019-01-05 - 13:11:55 send message to henkdelaat

Vandaag Certificaat al binnen gekregen.

Alles perfect verlopen zeker een aanrader voor Nederlandse vogel liefhebbers.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 161 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede