Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > herrieschoppers?!? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2005-01-04 - 15:01:38 send message to jani

Ik vind het heel jammer dat hier de laatste tijd zo een mentaliteit heerst.
Als iemand een mening of een uitspraak doet respecteer dat dan gewoon of negeer dit en doe hier dan gewoon niet aan mee.
Als mario een uitspraak gedaan heeft ivm de overstroming dan is dat zijn recht en te waarderen dat hij er voor uitkomt(hoeveel zijn er die er ook zo overdenken niet in het gezicht van de mensen maar achter de rug).
Ik aanvaard gewoon zijn mening, niet dat ik er mee eens ben en ik heb ook meningen die niet iedereen deeld, maar moet je daarom dan uw mond houden (mijn grootvader zij altijd als je uw mening niet mag zeggen moet je er geen hebben).
Verder vind ik jammer dat over zoiets onnozels word geschreven terwijl als het over vogels (onze hobby)gaat er bijna geen degelijke reacties meer zijn.
Jammer vind u ook niet of heb ik het ook
verkeerd.
Jan


steynkorse
Website Member
Posts :156

Website Member
2005-01-04 - 15:06:03 send message to steynkorse

helemaal mee eens!

hoewel ik het toch wel eens gezellig vind hoorlaugh :D
dat gebrabbel, zo van: wie is nu die persoon achter al die vogelswink ;)

groetjes



goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2005-01-09 - 09:36:23 send message to goffini

quote
Verder vind ik jammer dat over zoiets onnozels word geschreven terwijl als het over vogels (onze hobby)gaat er bijna geen degelijke reacties meer zijn.

Dat is mij ook opgevallen;en als mensen advies vragen, er vrij weinig word gereageerd.
Waar het hart vol van is, stroomt toch schijnbaar de mond niet van over.


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-01-09 - 10:37:28 send message to Niltava

quote

Dat is mij ook opgevallen;en als mensen advies vragen, er vrij weinig word gereageerd.
Waar het hart vol van is, stroomt toch schijnbaar de mond niet van over.


Volgens mij zijn de mensen die hier reageren ook de mensen dit elders regelmatig andere mensen van advies voorzien happy :)


quote
Ik aanvaard gewoon zijn mening, niet dat ik er mee eens ben en ik heb ook meningen die niet iedereen deeld, maar moet je daarom dan uw mond houden (mijn grootvader zij altijd als je uw mening niet mag zeggen moet je er geen hebben).


Als je je dus altijd stilhoudt is er geen zelfregulerende werking in de samenleving.
(er zijn toch meerdere perioden in de geschiedenis dat men wel had moeten reageren!!)
En als je wel een mening mag hebben en ventileren, maar anderen mogen er niet op reageren, waarom zou je dan nog een mening hebben?

Waarom misbruiken zoveel mensen de wet op vrije meningsuiting?


kollie
Website Member
Posts :7

Website Member
2005-01-12 - 19:58:28 send message to kollie

Wat een kinderachtig gezeur over en weer.

Beetje volwassen gedrag is wel gewenst hier,

Groet Kollie.


wilbert
Website Member
Posts :8

Website Member
2005-01-14 - 10:08:03 send message to wilbert

Ik ben enige tijd niet op vogelarena geweest.
Nu heb ik de site weer bezocht en zie precies waarom ik een poos afwezig ben geweest.
Nu een dikke pluim voor Stein ik waardeer je oprechte meningen en dan heb ik bijna 2x jou leeftijd en toch kan ik hier iets leren op vogelarena. Volgens verder in deze topic zie het ik gedonder weer naar oplaaien, deze jonge knaap krijgt helaas geen kans en ik ben bang dat ik, als dit zo door gaat, weer enige tijd van de vogelarena forum zal wegblijven. Het onvolwassen gedrag van menig een maakt me zo moe dat ik er weinig interesse heb om heir nog maar eens te kijken.
Succes aan degene die wel respect dragen.


parkietenpeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-01-14 - 10:15:42 send message to parkietenpeter

Nu wil ik toch niet alles neagtief beoordelen wat er als reactie geschreven is. De negatieve reacties zijn trouwens zelfs absoluut niet gericht aan Steyn.

Je moet er wel bij stil staan dat sommige reactanten altijd negatief zijn.

Verder ben ikzelf tot de conclusie gekomen dat als je een topic van de kroeg bezoekt, je alles moet verwachten tegenwoordig.

Als ik er niet tegen kan bezoek ik de kroeg niet meer, of reageer hier niet meer op. De rest van vogelarena-forum bevat een schat aan wijsheid en kennis die ikniet zou willen missen.

Samen maken we er wel wat van.

wink ;) Peter



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 242 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede