Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Zebravink harde ontlasting? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Zebravink harde ontlasting?
Jeska5
Website Member
Posts :1

Website Member
2023-08-31 - 12:19:55 send message to Jeska5

Ha, wij hebben sinds vrijdag 6 zebravinkjes. 3 koppels. 1 van de vrouwtjes ging net even bol zitten op de stok. Vloog alleen weg als je er bij kwam. Ging later op de grond zitten en had een wit bolletje in de anus. Deze kwam er langzaam uit. Bleek staafje poep te zijn. Is dit vochttekort op is er wat anders aan de hand? Zit nu n beetje slaperig op de stok.


KeesdeJongh
Website Member
Posts :267

Website Member
2023-08-31 - 16:50:22 send message to KeesdeJongh

Beste vogelliefhebber, het is natuurlijk lastig om zo van afstand te zeggen wat de oorzaak precies is maar aan de ontlasting zie je wel welke vogels gezond zijn en welke niet.
Een gezonde vogel moet een stevig groen keuteltje met een klein beetje wit erbij produceren. Zit er veel wit bij dan zijn de nieren mogelijk niet in orde en zo'n vogel kun je beter niet kopen. Ook dunne ontlasting is niet goed al kan de ontlasting ook wel wat dunner worden door het voeren van veel groenvoer. Ik weet niet waar je jou vogeltjes hebt gekocht maar ik zou er mee terug gaan en een andere vragen want van deze vogel zal je niet lang plezier hebben vrees ik. mvg Kees



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 153 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede