Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > kiezen is moeilijk! Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : kiezen is moeilijk!
thomaghetti
Oud Lid
Posts :5

Oud Lid
2003-06-06 - 17:49:15

Hallo iedereen!!

Mijn voliere is pas afgewerkt en deze zomervakantie wil ik er een hele reeks vogels insteken. Ik zou graag verschillende kleurrijke soorten bijeensteken, die goed kweken en die bestand zijn tegen ons koude klimaat. Mijn voliere bestaat uit een buitenvoliere van 2.5 m hoogte x 2 m breedte x 4.5 m lengte en een binnenvoliere van 1 m breedte x 1 m hoogte x 2 meter lengte. Als er iemand is die me kan zeggen welke en hoeveel vogels ik het best zou kopen, zou ik heel dankbaar zijn. De vogels mogen wel niet te duur zijn, want mn budget is niet echt nen vetten happy :)

BEDANKT OP VOORHAND!!!!

thomas


Daniel
Website Member
Posts :3286

Website Member
2003-06-07 - 12:41:10

Hoi,


een goede richtlijn voor het niet tevol maken van je voliere is als je met kleine vogels werkt (tot ongeveer de grote van een grasparkiet) 2 koppels per kubieke meter. Maar natuurlijk geld des te meer ruimte des te beter.
Goede soorten om mee te beginnen zijn: zebravinken, japanse meeuwen, rijstvogels, grasparkieten, valkparkieten, catharinaparkieten, japanse kwartels.
Dit zijn allemaal vogels die winterhard zijn en niet agressief. Ook zijn deze soorten niet duur
Als je nog meer vragen hebt stuur me dan een bericht


Daniel


roodstaart
Oud Lid
Posts :16

Oud Lid
2003-07-09 - 10:04:33

zebravinken vindt ik voor een beginneling ettertjes te dominant in teretorium maar moet je zelf weten
blauwfazantje o.i.d. vinden wij in onze gezelsschapsvoliere heel leuk leuk paringsritueel etcetc
gr



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 214 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede