Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > d. papegaaien Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : d. papegaaien
bob_verhagen
Oud Lid
Posts :218

Oud Lid
2005-01-27 - 16:40:21

we kennen het verhaal toch wel maar omdat ik het niet kon laten:

Gezocht: Papegaaien,ara,s&kaketoe,s tegen het hoogste bod
Prijs: T.e.a.b.
Beschrijving: Beste verkoper

wij zoeken zoals iedere jaar diverse soorten vogels voor op ons vogelpark en papegaaien kwekerij die partuculier worden verkocht !!!!!!!

deze vogels zijn minimaal 1 jaar oud en de reden van verkoop maakt voor ons niet uit(schreeuwen,bijten,plukken,allergie etc)

na een check en sexen van onze dierenarts komen deze vogels in onze grote gezelschaps voillere,s(deze is te volgen met onze live web cam)

wij kunnen u het hoogste bod geven !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mail een foto en wij bieden direct of bel voor meer info

het beste is dit soort vogels niet meer partuculier te verkopen maar met soort genoten te plaatsen,de baby,s die wij hier weer van kweken in de toekomst kunnen dan weer als jong bij een nieuwe eigenaar opgroeien
dit is voor de vogels,koper,verkoper het beste natuurlijk !!!!!!!!!!!

bijna 80% van onze voillere,s is buiten en midden in het natuurgebied het twiske waar volop alle soorten inheemse vogels zitten.

dus geef u vogel het beste !!!!!!!!!!!!!!!!
en laat ons het even weten.

Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 27-01-2005, 12:11
Gezien: 154 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: dennis papegaaien kwekerij (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: 070-3463430*020-6657658
Woonplaats: den-haag*amsterdam
Regio: Noord-Holland

er zit ook nog een fout in nl. namelijk dat er wordt verteld dat in hun volieres volop inheemse soorten zitten maar naar mijn weten komen er geen oorspronelijke papegaaien voor in nederland en naar mijn weten kweekt dennis toch echt met papegaaien en parkieten.

Bob


mart-jan vis
Website Member
Posts :16

Website Member
2005-01-27 - 16:47:50

Ik heb hem ook gelezen Ja onze D. kan zeker de hoogste prijzen geven Lepe manier om te proberen goedkoop aan vogels te komen iets te laten opknappen en weer te verkopen


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-01-27 - 16:56:35

Why !!!!!!!!!!!!!!!


Triton
Website Member
Posts :140

Website Member
2005-01-27 - 16:58:54

Waarom al deze energie. Stop je energie lekker in wat anders. Laat hem lekker zijn gang gaan


Pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-01-27 - 16:59:08

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

inheemse vogels zijn gewoon vogels die hier in het wild leven hoor.. vinkjes en musjes..


bob_verhagen
Oud Lid
Posts :218

Oud Lid
2005-01-27 - 17:32:39

ja dat bedoel ik en die heeft hij niet maar dat staat er wel


Pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-01-27 - 17:35:44

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

quote
bijna 80% van onze voillere,s is buiten en midden in het natuurgebied het twiske waar volop alle soorten inheemse vogels zitten.


Er staat dus dat zijn volieres midden in het natuurgebied zitten.. waar de inheemse soorten leven..


Pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-01-27 - 17:40:30

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

verder heb ik geen zin om het over dennis te hebben.. Hoe minder hij genoemt word hoe beter.. en als iedereen er nou zo over denkt bestaat hij over 5 jaar vast niet meer..!!!


bob_verhagen
Oud Lid
Posts :218

Oud Lid
2005-01-27 - 18:00:16

kijk nu deed ik dus even dom! ik dacht dat hij bedoelde dat hij die in zijn volieres had


Pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-01-27 - 18:20:22

laugh :D


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-01-28 - 14:18:18

quote
bijna 80% van onze voillere,s is buiten en midden in het natuurgebied het twiske waar volop alle soorten inheemse vogels zitten.




Lees ..
aan de voorzijde loopt een doorgaande weg , 1 van de drukste wegen van 't dorp wink ;)

aan de achterzijde vind je direct naast de bezoekersparkeerplaatsen rijen met voliere's en waar je dan eindelijk dat "natuurgebied" hebt ,staat dan eerst een groot gebouw voor om vervolgens gewoon over te gaan in weilanden ..

dat er in het Twiske volop inheemse vogelsoorten zitten klopt wel maar het twiske is dan ook een stuk groter als het zogenaamde vogelparadijs van Dennis razz :p


lovebird-farm
Oud Lid
Posts :124

Oud Lid
2005-01-28 - 15:40:33

gewoon veel anti-reclame maken tegen deze ...... en dan is hij zo weg! Dit is geen handelaar, broodfokker of weet ik veel maar een of andere idioot die snel aan geld wilt komen, als die eens met mij wilt praten! is hij welkom! Hij zal dit gesprek niet snel vergeten dat weet ik zeker!!!!!!!!


Pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-01-28 - 16:40:14

Nit altijd maar vandaag ben ik het met je eens Natasja..!laugh :D


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-01-28 - 17:08:02

Die zaak bestaat al meer dan 30 jaar hoor! En hij bedient een marktsegment daar zou heel papagaaien-land jaloers op zijn!


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-01-28 - 17:19:10

Bob is heel onbewust een topic begonnen waar menigeen de haren te berge rijzen.

Nu is de functie zoeken in forum weer actief en zou het goed zijn om eens te zoeken op de naam van die bewuste meneer. Je staat versteld.

In net zoveel discussies komen we gezamelijk tot de eindconclusie dat doodzwijgen veel beter is dan zelfs negatieve reklame. Zoals al gezegd zolang er geld gemoeid is met de handel van vogels zijn er malafide handelaren.

Jan, mag dit topic op slot? Alsjeblief.

En als nu iedereen beloofd de naam niet meer te noemen! Ergeren mag, maar niet meer met naam en toenaam!

Oke, Afgesroken!

happy :) Peter wink ;)


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-01-28 - 17:59:43

oke .. eigenwijs als ik ben ..

nee ben ik het mee oneens wink ;)

en waarom .. negatieve reklame is inderdaad ook reklame want de naam blijft hangen bij mensen ... helemaal mee eens !

Maar ik denk dat het wat anders is als je negatieve reklame geeft op een forum wat bol staat van de vogelkennis en vogelkenners .. in dat geval is negatieve reklame ook echt negatieve reklame , de mensen die hier komen zijn namelijk gericht op kennis en informatie vergaren die slaan zulke negatieve reklame dus niet zo snel in de wind.

Niet dat ik nu voor alle D-discussies ben hoor maar ik denk dat je juist op zo'n forum als deze de plank mis slaat door de naam dood te zwijgen onder het mom negatieve reklame is ook reklame ..



Pagina : 1 2
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 181 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede