Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > tevergeefs naar vogelmarkt Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : tevergeefs naar vogelmarkt
frensie
Website Member
Posts :141

Website Member
2005-02-19 - 20:55:27 send message to frensie

heb ik van de week een vogel gekocht bij iemand hier van het forumen overlegd dat ik de vogel vandaag zou overnemen op de markt in zwolle.
een vogel die ik al heel lang zoek alles overlegd en telefoon nummer uit gewisseld en al. kom ik vanmorgen bij die meneer op de markt( hij heeft mij nog uitgelegd waar ie op de markt stond 5 minuten voor ik bij hem was notabene )ben ik bij hem en zegt die meneer sorry voor u maar ik heb de vogel net precies verkocht.wat vinden jullie hier nou van????dit slaat toch alles of niet????
ik zou bijna een hekel krijgen aan de vogelsport zo. zegt die l.l ook nog je kan wel een kopje koffie van me krijgen.


Falcon
Website Member
Posts :72

Website Member
2005-02-19 - 21:01:04 send message to Falcon

Hoi Frensie

Het enige wat ik kan zeggen.

WAT EEN BRAMENPLUKKER.

om wat voor vogel ging het.

Sorry, er rot voor je

mvg
mike


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-02-19 - 21:07:42 send message to Lennart

sad :( Frenzie....gewoon een hufter en anders niets!!!


suk
Website Member
Posts :503

Website Member
2005-02-19 - 21:14:27 send message to suk

daar word je echt niet vrolijk van.

zoiets hep ik ook mee gemaakt.
ik had een afspraak gemaakt om ze op te halen.
kom ik daar is alles verkocht.
2 uur voor niks die kant op gereden.angry


thuis
Website Member
Posts :347

Website Member
2005-02-19 - 21:19:58 send message to thuis

In een andere topic is veel gesproken over kopers die niet op kwamen dagen maar als je toch kontakt met elkaar hebt (zoals Frensie) dan is het toch heel onbeschofd dat je tijdens lopende afspraken de vogels gewoon doorverkoopt.
In de gezegde: als je de mensen leert kennen, ga je vanzelf van dieren houdenzit veel waarheid.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-02-21 - 11:31:29 send message to ParkietenPeter

Foei, foei, foei. shocked 8O

Dit is gewoon het toppunt!

Ik moet zeggen dat ik nu juist het tegenovergestelde heb gehad. Het kan dus wel. Ik had een afspraak gemaakt en de verkoper was zo vriendelijk om anderen te laten wachten totdat ik geweest was. Het kan dus wel. En ik ben Henk dan ook dankbaar. (Mag ook gezegd wordenlaugh :D)

Maar dit is Foei!angry

Ik hoop wel dat je je droom toch nog gaat waarmaken, succes hiermee.

wink ;) Peter


Jannes
Website Member
Posts :32

Website Member
2005-02-21 - 13:53:01 send message to Jannes

Iets degelijks is mij een tijdje geleden ook overkomen, ik wil het verhaal niets eens meer vertellen, dit kan ik uit ervaring wel vertellen de kwaadheid gaat met verloop van tijd wel over, en misschien tref je indertijd wel iemand die z'n afspraak wel nakomt. je ziet het dan heel anders, je hebt een lering gehad, let op in het vervolg. Is het een troost als ik zeg naar de ......... met dat volk.


frensie
Website Member
Posts :141

Website Member
2005-03-05 - 19:33:29 send message to frensie

het gaat om een portlincoln pop overjarig en heb er nu nog geen een, misschien hier iemand een pop over????


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2005-03-05 - 20:10:04 send message to Dennis Fr.

zo kreeg ik van de week een mail of ik me meyer man die ik te koop heb mee kon nemen naar de beurs in weerselo.kon die kijken of het wat is.
nou sorry hoor.heb teruggemaild dat ik dat niet deed en als ie belang had dat ie maar hier langs moest komen.je raad het al je hoord er niks meer van.

jammer dat je nog geen pop hebt frens hoop voor je dat je er gauw 1 vind.dit is indd een zware k.. streek.

Groeten Dennis


pitylus
Website Member
Posts :210

Website Member
2005-03-06 - 13:42:50 send message to pitylus

ik kan daar goed inkomen dat je erg ontgoocheld moet geweest zijn ikzelf hou daar ook niet van woord is woord en als ze zich daar niet aan houden dan voor mij part doe ik daar nooit of nimmer meer zaken mee . Zulke charletans lopen er genoeg rond .


lovebird-farm
Oud Lid
Posts :124

Oud Lid
2005-03-06 - 14:53:16 send message to lovebird-farm

kom de volgende week naar de vogelmarkt in tegelen(2km van venlo) en meestal zitten er daar ook overjarigen!!! Maar ben vroeg want het is er altijd hartstikke druk!!


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-03-06 - 15:13:25 send message to ParkietenPeter

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Frensie,

Zoek heel even bij de advertentie's. Daar staan er veschillende. Ook richting jou. (van hieruit gezien)

Succes.
Peter

Tegelen ligt nogal erg uit de slag voor jou om zonder garantie dat ze er zitten af te reizen.
En mij persoonlijk viel hij vorig jaar tegen. 1 1/2 rijden 45min rondkijken 1 1/2 uur terug.


HermanH
Website Member
Posts :121

Website Member
2005-03-06 - 16:27:52 send message to HermanH

sad :(ha frens,

Ik had die LL de benzinekosten laten betalen als ik je was.
Echt een klerestreek,zulke mensen verpesten idd de lol in onze hobby.angry

Herman



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 173 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede