Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Nieuwe broedmachine UITPROBEREN met bevruchte eieren?! Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Nieuwe broedmachine UITPROBEREN met bevruchte eieren?!
thuis
Website Member
Posts :347

Website Member
2005-03-05 - 21:00:52 send message to thuis

en wat nu als de nieuwe broedmachine perfect werkt.... en de eieren komen uit.... sad :(
wie en hoe brengt men dan de vogel groot ?

Gezocht: Papegaaien- of parkieten-ei
Prijs: N.o.t.k
Beschrijving: Voor in mijn nieuwe broedmachine zoek ik 1 of 2 bevruchte papegaaie-eieren OF 1 of 2 eieren van grote parkietensoorten.

Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 04-03-2005, 13:44
Gezien: 111 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: HP (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: -
Woonplaats: Zuid Holland
Regio: Zuid-Holland






Swaas
Website Member
Posts :465

Website Member
2005-03-05 - 21:37:33 send message to Swaas

Als je een nieuwe broedmachine uit probeert doe je dat niet met eieren van vogels die met de hand verder worden opgefokt.
Ikzelf ben begonnen met het makkelijkste.....kippeneieren, daarna kwarteleitjes en een paar eendeneitjes, dit zijn dieren die na het uitkomen op meel kunnen onder een warmte lamp, en je weet ondertussen hoe je machine werkt, stabiel of niet, of ze op vochtigheid, temperatuur en keerbeurten precies werkt.
Pas daarna ga je je wagen aan het uitbroeden van kromsnavels of andere vogelsoorten, maar ook eerst maar nadat je goed ingelicht bent hoe en wat het nieuwe leventje voor voedsel en verzorging nodig heeft, mensen gaan daar volgens mij veel te licht over en zijn soms oorzaak van veel leed en pijn bij die kleine wezentjes, die dan maar een pijnlijke dood liggen te sterven aan onder voeding, kropverzuring, te warm of te koud, om maar niet te spreken over onaangepast voedsel uit onwetendheidangry
En zeggen dat moeder natuur nochtans alles zo goed heeft uitgekiend tot in de puntjes.....maar de mens kan het maar niet laten om overal zijn klauw in te slaan, om te proberen die taak over te nemen via machinessad :(


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-03-05 - 21:46:08 send message to Niltava

Misschien moet Marktplaats zelf een forum beginnen??


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-03-05 - 22:13:57 send message to agabird

Er lijkt een beetje een tendens om allerlei advertentie's van marktplaats nader te beoordelen.

Ik ben hier niet helemaal kapot van.

Ik wil namelijk niet hebben dat we zo'n show krijgen van , kijk daar eens wat stommerd, kijk daar eens wat onverantwoorde actie, kijk daar eens wat raar op marktplaats, of op VogelArena natuurlijk.

Af en toe is wel aardig, maar het worden me er iets te veel de laatste tijd. Dus het verzoek aan iedereen om dit niet meer te doen.


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-03-05 - 22:16:55 send message to Niltava

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

user wiped their message


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2005-03-06 - 00:21:54 send message to blg

Mooi gezegd, maar niet alleen van marktplaats, alles wordt op een weegschaaltje gelegd, ze vallen er met zijn allen overheen, vergeten alleen goed te lezen.
Als je sommige topics door leest, wordt er eerst gereageerd en als naderhand blijkt dat ze het fout hebben zijn er maar weinig die hun excuses aanbieden.
Dus ophouden met miere...ken en ego trippen.
Lees eerst eens een topic en oordeel niet meteen negatief.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 161 bezoekers op de site, waarvan 9 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede