Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Vogelmarkt Tegelen Bij Venlo Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Vogelmarkt Tegelen Bij Venlo
lovebird-farm
Oud Lid
Posts :124

Oud Lid
2005-03-06 - 14:58:44

hallo,

Zaterdag 12 Maart is er weer ene vogelbeurs in Tegelen. Het is hier altijd heel druk en een ruime sortering aan vogels! Heesakkers met vogelbenodigheden is er ook aanwezig! En voor het eerst is nijkamp met voedseldieren ook aanwezig! zijn website is www.voederdieren.nl kijk eens wat een goedkope prijzen, alleen daar voor zou ik er al heen gaan! Er zitten alle soorten vogels van kanaries tot papegaaien!!! Kaketoes!!! En ARA's!!! En natuurlijk is er weer veel informatie in te winnen bij de clubleden!!!


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-03-06 - 15:10:44

Lovebird-farm,

Organiseer je zelf de show, of heb je aandelen in het bedrijfje? Want dit komt wel heel verdacht over.


lovebird-farm
Oud Lid
Posts :124

Oud Lid
2005-03-06 - 15:11:42

Ik vindt dit gewoon een geweldige markt daarom schrijf i kdit, als het verboden is verwijder je het maar!


tingeling
Website Member
Posts :34

Website Member
2005-03-06 - 15:26:26

love bird overdrijft 1 beetje maar dit is wel een leuke vogelbeurs met veel variatie.tot zaterdag 12 maart!! jan


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-03-07 - 18:29:26

En al die ara's, kaketoes en meer zijn natuurlijk allemaal gegarandeerd vrij van pbfd, wat is het leven toch geweldig.


tingeling
Website Member
Posts :34

Website Member
2005-03-07 - 19:14:04

lovebird farm heeft zelf 2 meter gehuurd!!!maar toch bedankt voor de reklame! hahaha gr jan


gouldamadine
Website Member
Posts :262

Website Member
2005-03-07 - 20:14:05

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

op zaterdag 12 maart houd vogelweelde weer haar halfjaalijkse gezellige vogelmarkt welke bekend staat als de oudste van europa
zie ook de banner op deze site


uswhite
Website Member
Posts :133

Website Member
2005-03-12 - 16:02:14

Jammer,

Het is al weer enkele jaren geleden dat ik naar de vogelbeurs geweest ben in Tegelen. Vandaag toch maar weer eens gegaan. Wat een afknapper, het is minder dan de maandelijkse beurs in Asten, Heeze of Ittervoort. Inmiddels is de beurs wel verhuist naar een andere lokatie of dat de oorzaak is, of zal alles vol zitten met vogels en is er geen animo meer.


tingeling
Website Member
Posts :34

Website Member
2005-03-12 - 16:20:11

de vogelmarkt tegelen kan niet meer op de oude lokatie terecht [nieuwe eigenaar] en moet het daarom iets kleiner draaien het is helaas niet anders



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 253 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede