Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > vleugel uit de kom? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4 5
<<< vorige


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-03-31 - 20:51:45

Mocht in de toekomst nog eens een vleugeltje breken. Misschien kun je dan eens www.mijnparkieten.info in de gaten houden hier vind je een uitgebreide vogel ehbo. Inclusief tekeningen om een vleugel te spalken.

Groetjes
wink ;) Peter


franky1
Oud Lid
Posts :65

Oud Lid
2005-03-31 - 20:58:48

heb ik al eens gezien maar een groenling is geen grasparkiet groenling zijn buik is kleiner enzo.


Stick
Website Member
Posts :54

Website Member
2005-03-31 - 21:20:33

Op de eerste pagina staat nog een reactie van mij en op pagina 2 wordt daar nogal heftig op gereageerd! En ik kan het ni goed verdragen als ze zeggen dat ik een slechte vogelkweker ben! Het feit dat ik al van men 13de vogels kweek en nogal altijd mij daar volledig aan geef wild wel zeggen dat ik een kweker ben die het echt meent! Ik ben trouwens begonnen zonder de hulp van mijn vader ofzo! Ik had niemand in de familie die zich bezig hield met vogels! Ik ben volledig op mij zelf gestart! Ik denk niet dat er veel jeugdige liefhebbers zijn die dat doen, of het toch al 7 jaar vol houden??
Maar dat maakt niks uit natuurlijk! Ik heb men zegje kunnen doen en dan is iedereen tevreden!!


thuis
Website Member
Posts :347

Website Member
2005-03-31 - 21:30:13

Oke Nick, nu zie ik wat je bedoelde en tsja... dat komt inderdaad nogal vervelend over. Ik vind het leuk dat je zo jong al begonnen bent en nu je 20 bent nog steeds lol hebt in je dieren.
Iedereen heeft zo zijn/haar eigen mening en je kan het toch nooit goed doen, in ALLE ogen. wink ;)
Doe wat goed voelt en wees zorgzaam voor je dieren.
Nog bedankt dat je ook gewoon uitleg hebt gegeven.
m.vr.gr.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-04-01 - 09:00:36

Franky,

Een groenling is kleiner, natuurlijk, maar het principe blijft toch hetzelfde. Moet je alleen geen dagen later proberen want dan ga je forceren en kun je meer kapot maken dan dat goed is.

wink ;) Peter



Pagina : 1 2 3 4 5
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 231 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede