Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > misschien een idee Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : misschien een idee
hobby kweker
Website Member
Posts :87

Website Member
2005-04-10 - 10:11:33 send message to hobby kweker

ik heb misschien een goed idee.

mij is het zaterdag weer overkomen. ik had een koppel valkparkieten verkocht ! en diegene zou ze zaterdag morgen komen ophalen.
ik ben de hele dag in huis gebleven maar tog komen ze niet. dan denk ik waarom niet even bellen dat je tog niet komt.

is het geen idee om een soort zwarte lijst te maken met de namen en e-mailadressen van deze personen ? als jou dit dus ook is overkomen zou je dat dan op die lijst kunnen zetten.

jeroen


rupicola
Website Member
Posts :1712

Website Member
2005-04-10 - 10:34:35 send message to rupicola

Dit probleem is al vaker besproken op dit forum en hoe vervelend ook, het lijkt er op dat dit er nu eenmaal bij hoort.
Het komt overigens niet alleen in de vogel-wereld voor.

Het aanleggen van zwarte lijsten kan alleen op persoonlijke titel, ofwel men kan zijn of haar eigen zwarte lijst aanleggen.
Om derdelijke gegevens met naam en toenaam hier te openbaren ligt wat meer gecompliceerd en is om diverse ook eerder besproken redenen niet handig om te doen.

Als je de verschillende topics een beetje doorkijkt zie je dat er nogal wat ervaringen zijn gedeeld waaruit een ieder zijn of haar conclusie kan trekken.


golemm
Website Member
Posts :151

Website Member
2005-04-10 - 12:12:06 send message to golemm

een beter idee lijkt me om te zorgen dat je de namen en telefoonnummers van die mensen zelf van te voren hebt. Mochten ze niet het fatsoen hebben om af te bellen, kun jij ze nog altijd zelf bellen. Namen achteraf publiceren helpt jou niet verder op de dag dat je voor niks zit te wachten.


hobby kweker
Website Member
Posts :87

Website Member
2005-04-10 - 12:17:26 send message to hobby kweker

ik heb hem al een mailtje terug gestuurd.

maar natuurlijk krijg je nu geen reactie meer terug.

jammer dat zulke mensen niet te bekeuren zijn:P


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-04-10 - 13:05:39 send message to ParkietenPeter

Nu stel je eens voor:

"Jij reageerd en spreekt af om een vogel dan en dan te komen halen. Je bent zelfs al onderweg en dan opeens krijg je een ongeluk.shocked 8O Het laatste waar je met je gedachte bent is de vogel of emnsen waar je de vogel zou gaan halen. Nu kom jíj dus zelf op die zwart lijst op Vogelarena, want je bent je afspraak niet nagekomen."

Oké, is een wel heel extreem voorbeeld. Maar ik wil hier dan ook mee aangeven dat er altijd iets tussen kan komen waardoor je niet in de gelegenheid bent om iets te laten weten. Ik ben het direct met je eens dat je dan een mailtje kunt sturen. Ligt er voor mij persoonlijk wel aan op welke manier het mailtje geschreven is.

wink ;) PPeter


hobby kweker
Website Member
Posts :87

Website Member
2005-04-10 - 13:18:01 send message to hobby kweker

ja dat kan ook nog maar daar lees of hoor je ook niks over en ongelukken zie je meestal wel op de tv of in de krant.

maar het mailtje was (denk ik) gewoon geschreven.

dit heb ik er in gezet :::::

hartelijk bedankt dat je me hebt laten weten dat je niet kwam.

ik heb dus de hele dag voor niks zitten wachten.

m.v.g. jeroen.

::: dat heb ik er in gezet lijkt mij gewoon of niet?



kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2005-04-10 - 13:48:56 send message to kakatoe

Dat is net zo als met mensen waar je vogels gaat kopen en je spreekt af wanneer je hem belt of je de vogels wel wil of niet.
Die hr heeft ze doodleuk hier weer bij de adv. geplaatst hij kon of wou de 2 weken dus niet afwachten die we hadden afgesproken dan ik zou bellen.
Dus dan behoef ik hem ook niet te bellen als hij ze wel weer plaatst


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-04-11 - 21:17:16 send message to paccie

hij kan meer vogels of koppels hebben gr paccie



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 149 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede